Górne

    1. 1
    2. 2
    3. 3

    mikolaj-2017

    Czy boisz się tłustych pokarmów?

    Niebezpieczna propaganda

    Stereotyp myślenia o rzekomej szkodliwości tłuszczy nasyconych jest bardzo na rękę lobby przemysłów spożywczego i farmaceutycznego. Czy ty też boisz się, że tłuszcz zawarty w mięsie i jego przetworach, tłustej śmietanie, jajkach, jest przyczyną miażdżycy, otyłości, cukrzycy, artretyzmu i wielu innych chorób?

    Czytaj dalej

    Superserie

    Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np po wykonaniu uginania ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe, powoduje,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Przeziębienie a trening

    Jak postępować gdy zaczyna się przeziębienie Bardzo znane jest powiedzenie, że katar nieleczony trwa 7 dni a leczony trwa tydzień. Symbolizuje to pewien proces, jaki często zachodzi w organizmie i właściwie wskazuje na to, że na wszystko potrzebny jest czas. W praktyce, oczywiście dla każdego oznacza to inny okres i zależy od aktualnej odporności i

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    10 rad TrenerOK dla trenującego

    Zastosuj je sumiennie a się zdziwisz Każdy trenujący na masę powinien uwzględniać kilka elementów: Serie główne powinny odbywać się w zróżnicowanej ilości powtórzeń. Wynika to z faktu, że każdy mięsień składa się z różnych rodzajów włókien i potraktowanie "po macoszemu" jednych z nich, nie jest uzasadnione, gdy celem jest zdobycie maksymalnie dużych, uzasadnionych genetycznie mięśni.

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Nie zgadzaj się na permanentny ból

    Mądry twardziel Ludzie trenujący na siłowni nie należą do tych, którzy opuszczają treningi gdy coś boli. Ból jednak bólowi nierówny. Czasami konieczna jest modyfikacja treningu na jakiś czas, czasami wystarczy wzbogacić suplementację a czasami jednak trzeba udać się do specjalisty. To jest artykuł o tym, że lekceważenie pewnych sygnałów może doprowadzić do poważnych następstw. Mechanizm

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | 1 Comment

    Czy można ustrzec się choroby Alzheimera

    Objawy, kiedy się martwić Każdemu z nas zdarza się zapomnieć kupić mleko czy nie pamiętać gdzie położyło się klucze. Lecz co w momencie kiedy te problemy zaczynają się nasilać? Bardzo często okazuje się, że właśnie takie są pierwsze oznaki choroby Alzheimera i najczęściej zostają bagatelizowane. Choroba Alzheimera została opisana po raz pierwszy w 1906 roku

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , | Leave a comment

    Utrzymać wagę po odchudzaniu

    Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *