Górne

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Sterydy a kulturystyka amatorska

Sterydy anaboliczno-androgenne w kulturystyce Sterydy anaboliczno-androgenne są powszechnie stosowane przez trenujących na siłowniach. Jest to poważny problem zważywszy pochodzenie większości z tych specyfików. Niestety zdecydowana większość pochodzi z tzw. "czarnego rynku". Jednak nie tym problemem chciałem się zająć w tym artykule, ale tym, czy ktoś, kto kieruje się rozsądkiem, może dopuścić przyjęcie tych leków. Zadałem

... czytaj dalej

Tematy:   | Komentarzy: 11

Niewłaściwa kolejność ćwiczeń na siłowni

Takie zestawy grożą urazami Układając plan treningowy, powinno się wziąć pod uwagę jaki wpływ na organizm ma bezpośrednio wykonanie ćwiczenia. Czasami nie zastanawiamy się nad tym, że kiedy wykonujemy podciąganie się na drążku, zwłaszcza z dodatkowym obciążeniem, to kręgosłup podlega rozciąganiu. Chociaż nie widać tego gołym okiem, bo przecież nie przybyło nam wzrostu, to jednak

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 21

Trening na masę ektomorfika

Trening kulturystyczny powinien odbywać się w szerokim zakresie różnych parametrów, takich jak: ilość powtórzeń w serii, długość przerw między seriami, wielkość zastosowanego ciężaru, tempo wykonywania ćwiczeń. Optymalne średnie wartości tych parametrów zależą jednak od typu antropomorficznego. Posłuchaj krótkiego wykładu o treningu na masę optymalnego dla ektomorfików oraz na co powinni oni zwrócić uwagę gdy dostosowują swoje

... czytaj dalej

Tematy:  , , | Komentarzy: 11

Trening poranny

Najlepsza pora na trening Jeśli tylko jest taka możliwość, to trening siłowy powinno wykonywać się rano, najlepiej tuż po obudzeniu. Należy jednak podjąć kilka ważnych działań, by zoptymalizować jego efekty. Ważne działania by zoptymalizować efekty treningu porannego: Powinny to być godziny poranne - najlepiej między 6 - 8 rano. To najczęściej są naturalne godziny kiedy

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 31

Jaki plan treningowy dla początkujących na siłowni

Dobrze przygotować organizm Kiedy pierwszy raz przychodzisz na siłownię, to stwierdzasz, że wielu "mniejszych od ciebie chłopaków" dźwiga takie ciężary, że nie możesz w to uwierzyć a ty dostajesz zadyszki kiedy oni dopiero się dobrze rozgrzali. Następnego dnia wszystko cię boli. Zastanawiasz się co jest nie tak? Potrzebujesz sięgnąć po plan treningowy dla początkujących na

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 2

Motywacja – emocje czy misterny plan?

W poniższym artykule chcę zwrócić uwagę na 2 ważne elementy, które towarzyszą osiąganiu sukcesu, a są związane z motywacją. Dam też kilka prostych do zastosowania rad, które mogą zmienić mięczaczka w konsekwentnego twardziela. Gotowość do ponoszenia kosztów Każdy sukces opiera się na wielokrotnym podejmowaniu działań nakierowanych na jego osiągnięcie. W budowaniu umięśnionego ciała oznacza to

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

II Mistrzostwa siłaczy w “żelaznym ciągu”

18 października odbyły się w Rumi zawody w żelaznym ciągu. Startowało 10 siłaczy z Pomorza. Większość z nich trenuje pod okiem Jana Łuki, głównego propagatora tej konkurencji w Polsce i jak dotąd niepokonanego w tej konkurencji. I tym razem "żelazny Jan" wygrał te zawody. Mnie, jako obserwatorowi tych zawodów, było trochę żal, że nie wystąpili

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

Tłuszcz trzewny

Czy zapas tłuszczu przeszkadza w budowaniu masy mięśniowej Z tego artykułu dowiesz się kiedy odchudzanie, przed podjęciem treningu na masę, jest korzystne. Nie lekceważ tłuszczu trzewnego Tłuszcz zmagazynowany w ciele człowieka można podzielić na podskórny i trzewny (wisceralny). Ten pierwszy jest mniej atrakcyjny z punktu widzenia estetycznego. Trenującym kulturystykę po prostu zasłania mięśnie. Z punktu

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w górę

Bardzo ważne ćwiczenie na górne aktony mięśni piersiowych wielkich. https://www.youtube.com/watch?v=LpgqOD41VPw
Tematy:   | Wpisz komentarz

Jak zapobiegać tworzeniu się nadmiernej tkanki tłuszczowej

Właściwy skład posiłków Ustalenie zawartości makroskładników w diecie, czyli ilości białek, węglowodanów i tłuszczy, jest kluczem do budowania tzw. beztłuszczowej masy ciała. W czasie budowania masy mięśniowej, powinno się przyjmować duże ilości pożywienia. Niektórzy liczą kalorie i z ich wyliczeń wynika, że powinna być ich nadwyżka nad zapotrzebowanie energetyczne organizmu. Tak żyć potrafią tylko bardzo

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

    Zaprojektowane przez Klienter.pl

    Prezent dla Ciebie!
    x

    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się...

    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *