Górne

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Sterydy a kulturystyka amatorska

Sterydy anaboliczno-androgenne w kulturystyce Sterydy anaboliczno-androgenne są powszechnie stosowane przez trenujących na siłowniach. Jest to poważny problem zważywszy pochodzenie większości z tych specyfików. Niestety zdecydowana większość pochodzi z tzw. "czarnego rynku". Jednak nie tym problemem chciałem się zająć w tym artykule, ale tym, czy ktoś, kto kieruje się rozsądkiem, może dopuścić przyjęcie tych leków. Zadałem

... czytaj dalej

Tematy:   | Komentarzy: 12

Niewłaściwa kolejność ćwiczeń na siłowni

Takie zestawy grożą urazami Układając plan treningowy, powinno się wziąć pod uwagę jaki wpływ na organizm ma bezpośrednio wykonanie ćwiczenia. Czasami nie zastanawiamy się nad tym, że kiedy wykonujemy podciąganie się na drążku, zwłaszcza z dodatkowym obciążeniem, to kręgosłup podlega rozciąganiu. Chociaż nie widać tego gołym okiem, bo przecież nie przybyło nam wzrostu, to jednak

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 28

Trening na masę ektomorfika

Trening kulturystyczny powinien odbywać się w szerokim zakresie różnych parametrów, takich jak: ilość powtórzeń w serii, długość przerw między seriami, wielkość zastosowanego ciężaru, tempo wykonywania ćwiczeń. Optymalne średnie wartości tych parametrów zależą jednak od typu antropomorficznego. Posłuchaj krótkiego wykładu o treningu na masę optymalnego dla ektomorfików oraz na co powinni oni zwrócić uwagę gdy dostosowują swoje

... czytaj dalej

Tematy:  , , | Komentarzy: 13

Trening poranny

Najlepsza pora na trening Jeśli tylko jest taka możliwość, to trening siłowy powinno wykonywać się rano, najlepiej tuż po obudzeniu. Należy jednak podjąć kilka ważnych działań, by zoptymalizować jego efekty. Ważne działania by zoptymalizować efekty treningu porannego: Powinny to być godziny poranne - najlepiej między 6 - 8 rano. To najczęściej są naturalne godziny kiedy

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 31

Jaki plan treningowy dla początkujących na siłowni

Dobrze przygotować organizm Kiedy pierwszy raz przychodzisz na siłownię, to stwierdzasz, że wielu "mniejszych od ciebie chłopaków" dźwiga takie ciężary, że nie możesz w to uwierzyć a ty dostajesz zadyszki kiedy oni dopiero się dobrze rozgrzali. Następnego dnia wszystko cię boli. Zastanawiasz się co jest nie tak? Potrzebujesz sięgnąć po plan treningowy dla początkujących na

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 2

Warto walczyć o marzenia

Walcz aktywnie o swoje marzenia Najlepszą metodą na realizację marzeń jest stworzyć sobie odpowiedni plan ich realizacji. Przysłowiowe szczęście potrzebne jest podczas gry w Lotto, ale przy budowaniu sylwetki, jak w wielu innych sprawach, konieczne jest podjęcie systematycznych i mądrych działań. Jeśli nie masz za dużej praktyki, albo czujesz, że podjęte działania są nieskuteczne, rozsądnym

... czytaj dalej

Tematy:   | 1 komentarz

Karol Gębski – wychowanek Ryszarda Rećko

Najlepszym potwierdzeniem posiadanej wiedzy dla trenera, jest doprowadzenie innych na odpowiednio wysoki poziom sportowy. Ryszard Rećko ma wielu takich wychowanków. Jednym z nich jest Karol Gębski, który zajął 3 miejsce w Debiutach Kulturystycznych w 2012 roku w kategorii 90+. Przeprowadziłem z Karolem rozmowę, w czasie której powiedział o kilku ciekawych działaniach, dzięki którym osiąga swoją świetną formę.

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

Rady trenerów serwisu TrenerOK

Spotkaliśmy się w końcu razem i wyciągnąłem od naszych trenerów kilka wartościowych wskazówek na temat osiągania sukcesu w sporcie. Andrzej Głąbała, Jan Łuka i Ryszard Rećko startowali w zawodach sportowych w sumie ponad 100 lat i mają wiele przemyślanych problemów. https://www.youtube.com/watch?v=czT8hzVV-pE Rady oparte na doświadczeniach naszych trenerów Znaleźć odpowiednią dyscyplinę Andrzej Głąbała po odniesieniu kontuzji podczas treningu

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

“Piłowanie jednorącz”

Bardzo skuteczne ćwiczenie na rozwój mięśni najszerszych grzbietu demonstruje trener Ryszard Rećko. https://www.youtube.com/watch?v=INHVsLy9RJQ
Tematy:   | Wpisz komentarz

Czy praca fizyczna przeszkadza w treningu siłowym

Trening siłowy a praca fizyczna Praca, pracy nierówna. Jeśli nie jest to praca ponad siły, kilkanaście godzin codziennie, to taką pracę można pogodzić z treningiem. Trzeba pamiętać jednak o kilku ważnych elementach: o odpoczynku - najważniejszy jest odpowiednio długi sen o odżywianiu - każdy posiłek musi być pełnowartościowy i odpowiednio duży suplementy powinny być najwyższej jakości

... czytaj dalej

Tematy:   | 1 komentarz

    Zaprojektowane przez Klienter.pl

    Prezent dla Ciebie!
    x

    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się...

    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *