Górne

    1. 1
    2. 2
    3. 3

    Utrzymać wagę po odchudzaniu

    Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Jak trenować efektywniej

    W tym artykule pokazuję drogę do lepszych efektów jakie może dać trening na siłowni. Zawiera on kolejną krótką relację wideo z konsultacji z trenerem Ryszardem Rećko. Tym razem głównym bohaterem będzie Marcin, który przemierza 750 km w jedną stronę by wykonać trening w towarzystwie naszego doświadczonego eksperta. Warto zobaczyć dlaczego taki dystans nie jest dla Marcina

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Jak dbać o formę po 50-tce

    Najważniejsze by się chciało Czesław (56 l.), podopieczny Ryszarda Rećko, od kilkunastu lat mieszka na stałe w Norwegii. Trenuje od najmłodszych lat różne sporty, a ulubione jego aktywności to ćwiczenia siłowe i jazda na rowerze. Mniej więcej rok temu podjął decyzję, że chce jeszcze poprawić znacząco swoją formę. Ot, taki głód życia... I uświadomił sobie,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Dlaczego warto przyjmować ZMA

    Deficytowe minerały Suplementacja ZMA ma na celu uzupełnienie deficytowych dla większości ludzi minerałów: cynku i magnezu, a witamina B6 wspomaga ten proces. Przeszukując sieć można znaleźć wiele artykułów twierdzących, że ZMA często nie spełnia swej roli, a piszę tu o tym, że reklamuje się ten preparat jako booster testosteronu. Można jednak znaleźć zarówno badania pokazujące pozytywny

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Kazeina – czy na pewno tak dobra jak ją reklamują?

    Nie naśladuj ślepo Spotkałem wielu naprawdę "dużych" kulturystów, którzy zachwalali kazeinę jako najlepsze białko do budowania masy. Rzeczywiście przyjmując kazeinę rośnie się na wadze dosyć szybko. Ale czy sylwetka poprawia się tak jak tego pragniemy? Tu już są wątpliwości. W poniższej rozmowie z trenerem Ryszardem Rećko poruszam ten temat. https://www.youtube.com/watch?v=l3xCY1NvLJc Każdy kto myśli o swoim

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Wchłanianie wody

    Jak zwykle ważne są szczegóły Czy wiesz, że wypijając dużo wody możesz się odwodnić? Wydaje się to absurdalne, ale jeśli wypijesz w krótkim czasie dużo wody to możesz nawet doprowadzić do omdlenia  a w skrajnych przypadkach do śmierci. Prawdziwe historie Śmierć matki 5 dzieci Kobieta, która próbowała schudnąć, stosując restrykcyjną dietę, wypiła za dużo wody

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Wchłanianie witamin i minerałów

    Rosnący problem Najlepszym źródłem witamin i minerałów jest żywność najwyższej jakości, czyli wyprodukowana według ekologicznych receptur i nie przetwarzana. Problem w tym jest taki, że i tak dzisiaj taka żywność ma znacznie mniej potrzebnych ludziom substancji niż kilkadziesiąt lat temu i stale się pogarsza. Oznacza to dla nas stałą troskę o to by wybierać najlepsze

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Wchłanianie węglowodanów

    Źródła szybkiej energii Podczas ruchu węglowodany są wykorzystywane jakie pierwsze źródło energii. Magazynujemy je w komórkach mięśniowych i w wątrobie w postaci glikogenu. Tych zapasów nie jest dużo a ich wielkość zależy od trybu życia danej osoby. Osoba nie będąca sportowcem i nie pracująca fizycznie gromadzi 200 do 300 gramów. Wytrenowany sportowiec może zmagazynować nawet

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Jak przyswajamy białko z posiłków

    Skomplikowane procesy By zasilić nasze mięśnie w białko musi zajść kilka procesów. Najpierw potrzebujemy spożyć produkty zawierające białko. Najlepszymi źródłami białka są produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, jaja, produkty mleczne i ryby. Potem w żołądku i w jelicie cienkim zajdzie proces trawienia, czyli rozłożenia białek zawartych w posiłku, na substancje proste, czyli na aminokwasy. Dopiero aminokwasy

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Sześciopak to nie wszystko

    Ułożenie narządów Kiedy narządy wewnętrzne są ułożone optymalnie, nie ma zatorów spowodowanych źle trawionym pokarmem, czy choćby uwięzionych pęcherzyków gazów, to czujemy się świetnie i funkcjonujemy wzorowo. Najczęściej jednak jest tak, że kiedy dokładnie zbadamy swój brzuch to okaże się, że wykryjemy pewne zgrubienia, napięcia i bolesne miejsca. Te miejsca mogą być oznaką lub źródłem

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment


      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *