Górne

    1. 1
    2. 2
    3. 3

    Błędy w treningu kulturystycznym cz. 1

    Ograniczenie efektów treningowych

    Prawie wszyscy trenujący popełniają pewne błędy w treningu na sylwetkę, które obniżają efekty ich wysiłków. Jednym z najważniejszych błędów jest brak wyznaczenia precyzyjnych celów, jakie oczekuje od chodzenia na siłownię. Zwykle taka osoba odpowiada, że chce być lepiej zbudowana ale nie potrafi precyzyjnie określić co to dla niej oznacza i jak pozna, że osiągnęła taki cel. Dopiero precyzyjne określenie celów w postaci np obwodów niektórych części ciała, wielkości podnoszonych ciężarów, umiejscowione w czasie nabierają mierzalnych form.

    Czytaj dalej

    Błędy w treningu kulturystycznym cz. 2

    W tym artykule dalej będzie o błędach w treningu kulturystycznym. Wielu trenujących nie zdaje sobie sprawy, że właściwa kolejność i trzymanie się schematu treningu może stanowić o tym, że efekty są marne.

    Ważne elementy każdego treningu

    Każdy trening powinien składać się z trzech części:

    • części wstępnej, czyli rozgrzewki
    • treningu właściwego
    • zakończenia, czyli wyciszenia organizmu

    więcej

    Dlaczego mam słabe efekty na siłowni

    Przyczyny słabych efektów treningowych

    Na rozmiar efektów zmagań ze sztangą ma wpływ wiele czynników. W tym artykule przyjrzymy się tym elementom od strony popełnianych błędów. Może takie podejście pomoże ci w wykryciu błędu jaki ogranicza twoje postępy w pracy nad wymarzoną sylwetką. Posłużymy się dwiema planszami w celu wizualizacji tematu.

    Czytaj dalej

    Przeziębienie a trening

    Jak postępować gdy zaczyna się przeziębienie Bardzo znane jest powiedzenie, że katar nieleczony trwa 7 dni a leczony trwa tydzień. Symbolizuje to pewien proces, jaki często zachodzi w organizmie i właściwie wskazuje na to, że na wszystko potrzebny jest czas. W praktyce, oczywiście dla każdego oznacza to inny okres i zależy od aktualnej odporności i

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    10 rad TrenerOK dla trenującego

    Zastosuj je sumiennie a się zdziwisz Każdy trenujący na masę powinien uwzględniać kilka elementów: Serie główne powinny odbywać się w zróżnicowanej ilości powtórzeń. Wynika to z faktu, że każdy mięsień składa się z różnych rodzajów włókien i potraktowanie "po macoszemu" jednych z nich, nie jest uzasadnione, gdy celem jest zdobycie maksymalnie dużych, uzasadnionych genetycznie mięśni.

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Nie zgadzaj się na permanentny ból

    Mądry twardziel Ludzie trenujący na siłowni nie należą do tych, którzy opuszczają treningi gdy coś boli. Ból jednak bólowi nierówny. Czasami konieczna jest modyfikacja treningu na jakiś czas, czasami wystarczy wzbogacić suplementację a czasami jednak trzeba udać się do specjalisty. To jest artykuł o tym, że lekceważenie pewnych sygnałów może doprowadzić do poważnych następstw. Mechanizm

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Czy można ustrzec się choroby Alzheimera

    Objawy, kiedy się martwić Każdemu z nas zdarza się zapomnieć kupić mleko czy nie pamiętać gdzie położyło się klucze. Lecz co w momencie kiedy te problemy zaczynają się nasilać? Bardzo często okazuje się, że właśnie takie są pierwsze oznaki choroby Alzheimera i najczęściej zostają bagatelizowane. Choroba Alzheimera została opisana po raz pierwszy w 1906 roku

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , | Leave a comment

    Utrzymać wagę po odchudzaniu

    Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *