Górne

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Promocja 2014/12

Tematy:   | Wpisz komentarz

Sterydy a kulturystyka amatorska

Sterydy anaboliczno-androgenne w kulturystyce Sterydy anaboliczno-androgenne są powszechnie stosowane przez trenujących na siłowniach. Jest to poważny problem zważywszy pochodzenie większości z tych specyfików. Niestety zdecydowana większość pochodzi z tzw. "czarnego rynku". Jednak nie tym problemem chciałem się zająć w tym artykule, ale tym, czy ktoś, kto kieruje się rozsądkiem, może dopuścić przyjęcie tych leków. Zadałem

... czytaj dalej

Tematy:   | Komentarzy: 12

Niewłaściwa kolejność ćwiczeń na siłowni

Takie zestawy grożą urazami Układając plan treningowy, powinno się wziąć pod uwagę jaki wpływ na organizm ma bezpośrednio wykonanie ćwiczenia. Czasami nie zastanawiamy się nad tym, że kiedy wykonujemy podciąganie się na drążku, zwłaszcza z dodatkowym obciążeniem, to kręgosłup podlega rozciąganiu. Chociaż nie widać tego gołym okiem, bo przecież nie przybyło nam wzrostu, to jednak

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 21

Trening na masę ektomorfika

Trening kulturystyczny powinien odbywać się w szerokim zakresie różnych parametrów, takich jak: ilość powtórzeń w serii, długość przerw między seriami, wielkość zastosowanego ciężaru, tempo wykonywania ćwiczeń. Optymalne średnie wartości tych parametrów zależą jednak od typu antropomorficznego. Posłuchaj krótkiego wykładu o treningu na masę optymalnego dla ektomorfików oraz na co powinni oni zwrócić uwagę gdy dostosowują swoje

... czytaj dalej

Tematy:  , , | Komentarzy: 11

Trening poranny

Najlepsza pora na trening Jeśli tylko jest taka możliwość, to trening siłowy powinno wykonywać się rano, najlepiej tuż po obudzeniu. Należy jednak podjąć kilka ważnych działań, by zoptymalizować jego efekty. Ważne działania by zoptymalizować efekty treningu porannego: Powinny to być godziny poranne - najlepiej między 6 - 8 rano. To najczęściej są naturalne godziny kiedy

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 31

Jaki plan treningowy dla początkujących na siłowni

Dobrze przygotować organizm Kiedy pierwszy raz przychodzisz na siłownię, to stwierdzasz, że wielu "mniejszych od ciebie chłopaków" dźwiga takie ciężary, że nie możesz w to uwierzyć a ty dostajesz zadyszki kiedy oni dopiero się dobrze rozgrzali. Następnego dnia wszystko cię boli. Zastanawiasz się co jest nie tak? Potrzebujesz sięgnąć po plan treningowy dla początkujących na

... czytaj dalej

Tematy:  , | Komentarzy: 2

“Piłowanie jednorącz”

Bardzo skuteczne ćwiczenie na rozwój mięśni najszerszych grzbietu demonstruje trener Ryszard Rećko. https://www.youtube.com/watch?v=INHVsLy9RJQ
Tematy:   | Wpisz komentarz

Promocja 2014/12

Tematy:   | Wpisz komentarz

Czy praca fizyczna przeszkadza w treningu siłowym

Trening siłowy a praca fizyczna Praca, pracy nierówna. Jeśli nie jest to praca ponad siły, kilkanaście godzin codziennie, to taką pracę można pogodzić z treningiem. Trzeba pamiętać jednak o kilku ważnych elementach: o odpoczynku - najważniejszy jest odpowiednio długi sen o odżywianiu - każdy posiłek musi być pełnowartościowy i odpowiednio duży suplementy powinny być najwyższej jakości

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

Zadbaj o swój kolagen

Z artykułu dowiesz się: jakie źródła białek są najlepsze oraz jakich suplementów powinni szukać trenujący, zwłaszcza ci w dojrzałym wieku. Dojrzali, dzięki właściwym wyborom, poprawią swój wygląd, zdrowie i samopoczucie, ale i młodzi skorzystają, przesuwając zagrożenia kontuzjami o wiele lat. Najważniejsze białko Najważniejszą tkanką naszych organizmów jest tkanka łączna. Tworzy ona bazę i fundament naszych

... czytaj dalej

Tematy:  , | 1 komentarz

Motywacja – emocje czy misterny plan?

W poniższym artykule chcę zwrócić uwagę na 2 ważne elementy, które towarzyszą osiąganiu sukcesu, a są związane z motywacją. Dam też kilka prostych do zastosowania rad, które mogą zmienić mięczaczka w konsekwentnego twardziela. Gotowość do ponoszenia kosztów Każdy sukces opiera się na wielokrotnym podejmowaniu działań nakierowanych na jego osiągnięcie. W budowaniu umięśnionego ciała oznacza to

... czytaj dalej

Tematy:   | Wpisz komentarz

    Zaprojektowane przez Klienter.pl

    Prezent dla Ciebie!
    x

    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się...

    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *