Górne

DOPASUJ PLAN DO POTRZEB

WIEDZA W PIGUŁCE

Z ponad 500 artykułów zawartych w naszym serwisie wybrałem dla ciebie kilkadziesiąt

  1. Budowanie masy mięśniowej

  2. Poprawa wydolności siłowej

  3. Kształtowanie siły

  4. Przeciwdziałanie urazom i kontuzjom

  5. Prawidłowy i bezpieczny trening

  6. Motywacja czyli budowanie siły mentalnej

  7. Skuteczne plany treningowe

  8. Dopasowane odżywianie

  9. Suplementacja adekwatna do celu

  10. Zdrowy styl życia


Epidemia? Jak postępować

Epidemia ale czego? 10 kwietnia 2020 Znaleźliśmy się w czasach, w których wprowadza się w Polsce zwyczaje rodem z szariatu. Może nieco przesadzam, ale nagle musimy zakładać maski na twarz. Jeszcze kilka dni wcześniej oficjalnie mówiono o ich nieprzydatności dla ludzi zdrowych a już od 16 kwietnia będzie się karać za ich brak w miejscach

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Dieta. | Tagged  , | 1 Comment

Być jak Dziarski Dziadek

Jak długo można zachować witalność To pytanie zadają sobie ludzie w różnym wieku, przeważnie po raz pierwszy gdy coś zacznie mocniej dolegać. Mamy w Polsce pewnego Pana, który pokazuje swoim przykładem, że można być bardzo sprawnym nawet blisko setki lat na karku. Trzeba jednak sobie na to zapracować. Bohater tego artykułu zbliża się do setki

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu. | Tagged  , , | 1 Comment

Rosół wzmacnia organizm

Najlepszy trening nie wystarczy To informacja dla zapaleńców, którzy nie zważając na nic szybko idą do siłowni by zbudować większe mięśnie i poprawić sylwetkę. Zauważ jednak, że używamy w tym kontekście słów: budować, poprawić i niosą one ukryte informacje o tym, że trzeba mieć budulec i coś polepszyć. A ku zdziwieniu niektórych dodam, że wcale

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Dieta, Podstawy kulturystyki. | Tagged  , , , | 6 komentarzy

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *