Górne

    ZASTOSUJ SKUTECZNY PLAN TRENINGOWY

    DOPASUJ PLAN DO POTRZEB

    Opinie użytkowników

    Witam,

    Mam już 42 lata i nauczyłem się, że w życiu nie ma przypadków, tylko możliwości, które się dostrzega jak się dobrze patrzy:). Nieprzypadkowo więc natrafiłem na serwis trenerOK już na początku działalności. Zakupiłem wszystkie kursy z których jestem bardzo zadowolony.

    Od razu można ,,wyczuć”, że są to kursy które powstały na podstawie wieloletniej praktyki a nie wymyślone teoretycznie. Jako, że uprawiam też sporty walki  miałem szereg kontuzji w ciągu kilku ostatnich lat. Dzięki trenerOK wyleczyłem barki, łokcie, pozbyłem się dolegliwości kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Dzięki filmom z kursów, które pokazują technikę ruchu nauczyłem się w końcu poprawnie wykonywać ćwiczenia i zrozumiałem jak bardzo ważne jest tempo wykonywania ćwiczeń (szybkie , średnie, wolne) w zależności od celów które chcemy osiągnąć.

    Po krótkich nawet przerwach w treningach bardzo lubię powracać do treningu ,,aaa” – nie sądziłem, że tak prosty trening może dawać tak dobre rezultaty i świetnie wprowadzać do pozostałych planów. Ponadto uzyskałem wiele cennych porad odnośnie zdrowego stylu życia i właściwego odżywiania.

    Bardzo profesjonalny serwis. Pozdrawiam cały zespół trenerOK!!!

    TRENEROK jest godny polecenia, i zaufania. Ta EKIPA, wie co pisze i mówi. Opracowane plany, śmiało starczą na długie lata, ba nawet do końca życia.
    Powiem szczerze, że materiały, cała otoczka wokół tego sportu przedstawiona jest w sposób spójny z dozą fundamentów … niejako w nowej odsłonie, popartej znakomitym doświadczeniem oraz osiągnięciami!
    Gorąco polecam Wszystkim! Zarówno początkującym jak i zaawansowanym. Młodszym i starszym. Zabieganym i z ogromem wolnego czasu.!!!
    Za taką wiedzę w innych miejscach wydalibyśmy wór pieniędzy. A i tak wielu rzeczy nie dowiedzielibyśmy się.
    POZDRAWIAM! Krzysiek.

     Fachowość, profesjonalizm na temat ćwiczeń I odżywiania, które tu znalazłem przyczyniły się do mojego sukcesu! Z przyjemnością polecam ten serwis. Dziękuję.

    Drodzy Trenerzy. Jesteście TRENERAMI ZAWODNIKAMI a przede wszystkim EKSPERTAMI przez DUUUŻE E w obszarze Sportów Siłowych. Zawsze z sentymentem i wdzięcznością wspominam, że miałem zaszczyt bawić się w sport na Flocie,Bałtyku i korzystać z Waszych rad. Jesteście OK… POZDRAWIAM Mariusz.

    Witam wszystkich, Mój staż treningowy to 3 lata. Trenowałem i trenuję według różnych mniej lub bardziej sprawdzonych planów treningowych. Od kilku tygodni, kiedy przypadkiem wpadłem na stronę TRENER OK wszystko się zmieniło. Myślałem, że mam wiedzę, po zakupieniu kilku programów oraz diety na masę okazało się, że te trzy lata może nie poszły na marne ale doradcy w siłowni mają pojęcie jak lekarz o sadownictwie. Bardzo profesjonalnie opisane plany poparte filmami instruktażowymi.

    Dziękuję Panowie, że jesteście, dziękuję za szybkie odpisywanie na pytania. Trwajcie jak najdłużej

    Pozdrawiam MARIUSZ

    Skuteczny trening redukcyjny

    W tym artykule zajmę się ćwiczeniami, które można wykonać w każdych warunkach, niekoniecznie w siłowni. I wcale nie będzie to bieganie czy jazda na rowerze. Jakie ćwiczenia są najskuteczniejsze Mają charakter ćwiczeń siłowych i angażowane są w nich duże ilości mięśni szkieletowych. To właśnie ćwiczenia siłowe odpowiednio wykonywane ochronią masę mięśniową przed redukcją a to

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Mity żywieniowe cz. 2

    4. Mit: Dużo białka szkodzi nerkom i  kościom Diety wysokobiałkowe oskarża się o szkodzenie nerkom i wywoływanie osteoporozy. Jak jest? Badania naukowców z Uniwersytetu w Connecticut dowodzą jednak coś przeciwnego. Okazuje się, że spożywanie białek wysokiej jakości i dużej ilości zabezpiecza bezpośrednio masę mięśniową a z nią koreluje masa kości. Im mocniejsze mięśnie tym silniejsze

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , | Leave a comment

    Mity żywieniowe cz.1

    Zweryfikuj swoje przekonania Czy nie żyjesz według poniższych przekonań? Sprawdź jak jest dobrze i czy warto trzymać się takich przyzwyczajeń. 1. Śniadanie Mit: Powinno zawierać rozmaite produkty, by być zrównoważone, a więc: mleko lub jeden z jego przetworów, pieczywo z masłem i dżemem, i jeszcze sok pomarańczowy. Drugi wariant typowego śniadania to płatki zbożowe z mlekiem

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Rady dla początkujących dotyczące wyboru planów treningowych

    Czy plan jest dobry dla mnie? Jak to ocenić? Dla zupełnie początkujących: Wybierz plan ze źródła, do którego masz zaufanie i które da ci plan według twoich potrzeb i możliwości. Może to być trener z doświadczeniem ale także serwis, który ma ofertę dla osób z różnym stażem. Ten pierwszy okres twoich pobytów na siłowni jest

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Arginina – czy na pewno jest dobra dla ciebie?

    Jest składnikiem prawie wszystkich przed-treningówek oraz suplementów wspomagających erekcję. Wiąże się to z tym, że jest prekursorem tlenku azotu, związku, który wpływa na rozluźnienie naczyń krwionośnych. Pakerzy szybciej napompują mięśnie a w sypialni osiągną łatwiej erekcję. Zaleca się ją osobom z nadciśnieniem a także na dobry sen, by stymulować produkcję hormonu wzrostu, ale także podczas

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Rozwiąż problemy z budowaniem masy mięśniowej

    W tym artykule zajmę się problemami z budowaniem masy mięśniowej. Postaram się dać podpowiedzi, jak działać, co robić by szybko zbudować duże mięśnie. Porady te dotyczą tradycyjnego odżywiania się z przewagą węglowodanów. Decyduje ilość kalorii Budowanie masy mięśniowej następuje wskutek odpowiednio ukierunkowanego i systematycznego treningu oraz przyjmowania codziennie większej ilości kalorii niż wynosi dzienne zapotrzebowanie danej

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Wykorzystaj potęgę hormonów

    W tym artykule dowiesz się jak przez proste zabiegi możesz poprawić efektywność swoich działań na siłowni. Nawet jeśli nie trenujesz z obciążeniem możesz dzięki tym radom poprawić jakość swojego życia. Poznaj jedną z zasad działania organizmu Dla ciała tłuszcz jest warunkiem przeżycia, a mięśnie luksusem, nadwyżką, którą można usunąć gdy będzie taka potrzeba. W dzisiejszych czasach

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Warzywa w diecie kulturysty

    Kiedy znajdzie się w internecie rozpiski diety do oceny, to zazwyczaj warzywa są w nich pomijane. Czy to mądry pomysł i czy rzeczywiście wystarczą tylko produkty tzw. budulcowe? W tym artykule odpowiemy sobie na to pytanie: Czy warzywa są potrzebne w diecie kulturysty i jak je spożywać. Pamiętaj o tych zaletach O zaletach warzyw napisano

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

       

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *