Górne

    1. 1
    2. 2
    3. 3

    Dlaczego mam słabe efekty na siłowni

    Przyczyny słabych efektów treningowych

    Na rozmiar efektów zmagań ze sztangą ma wpływ wiele czynników. W tym artykule przyjrzymy się tym elementom od strony popełnianych błędów. Może takie podejście pomoże ci w wykryciu błędu jaki ogranicza twoje postępy w pracy nad wymarzoną sylwetką. Posłużymy się dwiema planszami w celu wizualizacji tematu

    …czytaj dalej

    Jak jesteś przygotowany do sezonu treningowego?

    Kiedy realizujesz wszystkie elementy wpływające na osiągnięcie celu, to sukces jest bardzo prawdopodobny. Kiedy pewne czynniki pomijasz, to zmniejszasz swoje szanse. Stare polskie przysłowie mówi: “Łańcuch jest tak silny jak jego najsłabsze ogniwo”. I ta prawda sprawdza się w przypadku pracy nad sylwetką.

    …czytaj dalej

    Problemy początkującego

    Dobrze zacząć Jak mówi polskie przysłowie: "dobry początek to połowa sukcesu", to także dotyczy przygody z siłownią. Każdy kto będzie chciał zacząć chodzić na siłownię stanie przed rozwiązaniem kilku problemów, które zlekceważone, "odwdzięczą się" brakiem spodziewanych wyników. Co powinien wiedzieć "nowy" Nagrałem kilka myśli na temat pozornie nieistotnych spraw w kwestii treningu siłowego. To niecałe

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Współczesna żywność

    Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Superserie

    Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np. po wykonaniu uginania przedramion ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Przeziębienie a trening

    Jak postępować gdy zaczyna się przeziębienie Bardzo znane jest powiedzenie, że katar nieleczony trwa 7 dni a leczony trwa tydzień. Symbolizuje to pewien proces, jaki często zachodzi w organizmie i właściwie wskazuje na to, że na wszystko potrzebny jest czas. W praktyce, oczywiście dla każdego oznacza to inny okres i zależy od aktualnej odporności i

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    10 rad TrenerOK dla trenującego

    Zastosuj je sumiennie a się zdziwisz Każdy trenujący na masę powinien uwzględniać kilka elementów: Serie główne powinny odbywać się w zróżnicowanej ilości powtórzeń. Wynika to z faktu, że każdy mięsień składa się z różnych rodzajów włókien i potraktowanie "po macoszemu" jednych z nich, nie jest uzasadnione, gdy celem jest zdobycie maksymalnie dużych, uzasadnionych genetycznie mięśni.

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Nie zgadzaj się na permanentny ból

    Mądry twardziel Ludzie trenujący na siłowni nie należą do tych, którzy opuszczają treningi gdy coś boli. Ból jednak bólowi nierówny. Czasami konieczna jest modyfikacja treningu na jakiś czas, czasami wystarczy wzbogacić suplementację a czasami jednak trzeba udać się do specjalisty. To jest artykuł o tym, że lekceważenie pewnych sygnałów może doprowadzić do poważnych następstw. Mechanizm

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | 1 Comment

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *