Górne

WIESZ JAK TRENOWAĆ?

DOPASUJ PLAN DO POTRZEB

WIEDZA W PIGUŁCE

Z ponad 500 artykułów zawartych w naszym serwisie wybrałem dla ciebie kilkadziesiąt

  1. Budowanie masy mięśniowej

  2. Poprawa wydolności siłowej

  3. Kształtowanie siły

  4. Przeciwdziałanie urazom i kontuzjom

  5. Prawidłowy i bezpieczny trening

  6. Motywacja czyli budowanie siły mentalnej

  7. Skuteczne plany treningowe

  8. Dopasowane odżywianie

  9. Suplementacja adekwatna do celu

  10. Zdrowy styl życia


Być jak Dziarski Dziadek

Jak długo można zachować witalność To pytanie zadają sobie ludzie w różnym wieku, przeważnie po raz pierwszy gdy coś zacznie mocniej dolegać. Mamy w Polsce pewnego Pana, który pokazuje swoim przykładem, że można być bardzo sprawnym nawet blisko setki lat na karku. Trzeba jednak sobie na to zapracować. Bohater tego artykułu zbliża się do setki

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu. | Tagged  , , | 1 Comment

Rosół wzmacnia organizm

Najlepszy trening nie wystarczy To informacja dla zapaleńców, którzy nie zważając na nic szybko idą do siłowni by zbudować większe mięśnie i poprawić sylwetkę. Zauważ jednak, że używamy w tym kontekście słów: budować, poprawić i niosą one ukryte informacje o tym, że trzeba mieć budulec i coś polepszyć. A ku zdziwieniu niektórych dodam, że wcale

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Dieta, Podstawy kulturystyki. | Tagged  , , , | 6 komentarzy

Rady Jana Łuki po 52-latach na siłowni

W tym artykule gratka dla sympatyków i fanów Jana Łuki, 18-krotnego mistrza Polski w trójboju siłowym. Będzie trochę o jego wyczynach ale przede wszystkim rady Jana Łuki dla naśladowców lub osób zaintrygowanych unikalnymi wyczynami, wywiad i fragmenty z ostatnich startów i pokazów. Trochę o Janku Jan Łuka trenuje już 52 lata. To dla większości bywalców

... czytaj dalej

Posted in Kategoria: Jan Łuka, Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu. | Tagged  , , | Leave a comment

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *