Górne

    ZASTOSUJ SKUTECZNY PLAN TRENINGOWY

    DOPASUJ PLAN DO POTRZEB

    Opinie użytkowników

    Witam,

    Mam już 42 lata i nauczyłem się, że w życiu nie ma przypadków, tylko możliwości, które się dostrzega jak się dobrze patrzy:). Nieprzypadkowo więc natrafiłem na serwis trenerOK już na początku działalności. Zakupiłem wszystkie kursy z których jestem bardzo zadowolony.

    Od razu można ,,wyczuć”, że są to kursy które powstały na podstawie wieloletniej praktyki a nie wymyślone teoretycznie. Jako, że uprawiam też sporty walki  miałem szereg kontuzji w ciągu kilku ostatnich lat. Dzięki trenerOK wyleczyłem barki, łokcie, pozbyłem się dolegliwości kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Dzięki filmom z kursów, które pokazują technikę ruchu nauczyłem się w końcu poprawnie wykonywać ćwiczenia i zrozumiałem jak bardzo ważne jest tempo wykonywania ćwiczeń (szybkie , średnie, wolne) w zależności od celów które chcemy osiągnąć.

    Po krótkich nawet przerwach w treningach bardzo lubię powracać do treningu ,,aaa” – nie sądziłem, że tak prosty trening może dawać tak dobre rezultaty i świetnie wprowadzać do pozostałych planów. Ponadto uzyskałem wiele cennych porad odnośnie zdrowego stylu życia i właściwego odżywiania.

    Bardzo profesjonalny serwis. Pozdrawiam cały zespół trenerOK!!!

    TRENEROK jest godny polecenia, i zaufania. Ta EKIPA, wie co pisze i mówi. Opracowane plany, śmiało starczą na długie lata, ba nawet do końca życia.
    Powiem szczerze, że materiały, cała otoczka wokół tego sportu przedstawiona jest w sposób spójny z dozą fundamentów … niejako w nowej odsłonie, popartej znakomitym doświadczeniem oraz osiągnięciami!
    Gorąco polecam Wszystkim! Zarówno początkującym jak i zaawansowanym. Młodszym i starszym. Zabieganym i z ogromem wolnego czasu.!!!
    Za taką wiedzę w innych miejscach wydalibyśmy wór pieniędzy. A i tak wielu rzeczy nie dowiedzielibyśmy się.
    POZDRAWIAM! Krzysiek.

     Fachowość, profesjonalizm na temat ćwiczeń I odżywiania, które tu znalazłem przyczyniły się do mojego sukcesu! Z przyjemnością polecam ten serwis. Dziękuję.

    Drodzy Trenerzy. Jesteście TRENERAMI ZAWODNIKAMI a przede wszystkim EKSPERTAMI przez DUUUŻE E w obszarze Sportów Siłowych. Zawsze z sentymentem i wdzięcznością wspominam, że miałem zaszczyt bawić się w sport na Flocie,Bałtyku i korzystać z Waszych rad. Jesteście OK… POZDRAWIAM Mariusz.

    Witam wszystkich, Mój staż treningowy to 3 lata. Trenowałem i trenuję według różnych mniej lub bardziej sprawdzonych planów treningowych. Od kilku tygodni, kiedy przypadkiem wpadłem na stronę TRENER OK wszystko się zmieniło. Myślałem, że mam wiedzę, po zakupieniu kilku programów oraz diety na masę okazało się, że te trzy lata może nie poszły na marne ale doradcy w siłowni mają pojęcie jak lekarz o sadownictwie. Bardzo profesjonalnie opisane plany poparte filmami instruktażowymi.

    Dziękuję Panowie, że jesteście, dziękuję za szybkie odpisywanie na pytania. Trwajcie jak najdłużej

    Pozdrawiam MARIUSZ

    Potęga zup domowej roboty

    Jako społeczeństwo zupy spożywamy coraz rzadziej. Promotorzy zdrowia jednak nawołują do ich częstego spożywania. Nasze babki wiedziały, że nic nie wzmacnia tak jak rosół czy bulion domowej roboty. Dlaczego powinniśmy przywrócić zupom należne im miejsce w naszym menu - do tego postaram się ciebie przekonać w tym artykule. Bogactwo minerałów i witamin Słyszymy ciągle by

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , , , | Leave a comment

    Kurkuma

    Ten artykuł poświęcimy wyjątkowej substancji naturalnej, która może pomóc w wielu dolegliwościach. A co ważne jest stosunkowo tania i jak na razie łatwo dostępna. Warto ją znać i profilaktycznie używać. Profilaktyka jest mądrzejszym rozwiązaniem niż ignorancja. Zmieniamy stereotyp na "mądry Polak jest zapobiegliwy". Nowe zagrożenia W czasach gdy trzecim powodem zgonów po chorobach układu krążenia

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Trening siłowy a inne sporty

    W tym artykule chciałbym się zająć problemem wielu osób mających rozterkę w postaci pytania: czy i jak łączyć sport siłowy z uprawianiem innej dyscypliny. Rozpatrzymy ten temat od strony efektywności działań. Uniwersalny, w jakich przypadkach? Trening siłowy znajduje zastosowanie prawie w każdej dyscyplinie sportowej. Na siłowni treningi robią lekkoatleci, łyżwiarze, kolarze, skoczkowie, przedstawiciele dyscyplin zespołowych

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , | Leave a comment

    Jak często ćwiczyć na siłowni

    W tym artykule postaram się podać wskazówki pomocne przy wyborze ilości treningów w jednostce czasu - zwykle jest nim tydzień. Podkreślę, że szukamy tu optymalnych parametrów do rozwijania sylwetki. Częstotliwość treningu to jeden z głównych parametrów treningu. Reakcja organizmu W odpowiedzi na trening organizm uruchamia wiele procesów, które powinny prowadzić do adaptacji, tzn. do doskonalącej

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , | Leave a comment

    Podstawowe parametry treningu

    Podstawowe parametry treningu to: intensywność, objętość i częstotliwość. Ten ostatni powinien być stały w ramach jednego cyklu treningowego, co oznacza, że przyjmuje się np 4 treningi w tygodniu przez cały cykl. Oczywiście kolejne cykle mogą mieć inną częstotliwość. Definicje Intensywność jest to średni ciężar użyty w seriach tzw głównych albo roboczych (nie liczymy serii rozgrzewkowych).

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , , , | Leave a comment

    Oddychaj prawidłowo

    W tym artykule zajmę się efektywnością oddychania. Okazuje się, że wiele osób ma problemy zdrowotne wskutek nieodpowiedniego oddychania. Dzisiaj stres może zaburzyć ten proces tak znacznie, że organizm może wpaść w takie choroby jak alergia, astma, nadciśnienie, chroniczna niedrożność nosa. Hiperwentylacja Choć dostarczanie organizmowi większej ilości tlenu może wydawać się dobrym pomysłem, to w rzeczywistości tylko

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Jak zaplanować sukces na siłowni

    Celem tego artykułu jest pomoc ambitnym młodym ludziom w wybraniu optymalnej drogi do sukcesu w treningu siłowym. Postaram się wydobyć pomocne wnioski z kariery Jana Łuki. Definicja sukcesu Sukces - działanie na najwyższym poziomie możliwości jednostki, w kierunku spełnienia jej marzeń i pragnień przy jednoczesnym zachowaniu równowagi pomiędzy wszystkimi płaszczyznami życia. źródło: Wikipedia.org Warto dodać, że dla każdego sukces oznacza osiągnięcie

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Niewybaczalne błędy na siłowni

    W tym artykule nie będziemy się zajmować osobami, które mają problem z systematycznością lub motywacją (choć niektóre z omawianych błędów na nie wpływają). Adresuję go do tych "walczaków", wytrwałych, którzy szukają najskuteczniejszej drogi prowadzącej do wytyczonego celu. Brak rozgrzewki Wiele osób na siłowni nie robi żadnej rozgrzewki a niektórzy podchodzą z tzw. marszu do maksymalnych

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

       

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *