Górne

    ZASTOSUJ SKUTECZNY PLAN TRENINGOWY

    DOPASUJ PLAN DO POTRZEB

    Opinie użytkowników

    Witam,

    Mam już 42 lata i nauczyłem się, że w życiu nie ma przypadków, tylko możliwości, które się dostrzega jak się dobrze patrzy:). Nieprzypadkowo więc natrafiłem na serwis trenerOK już na początku działalności. Zakupiłem wszystkie kursy z których jestem bardzo zadowolony.

    Od razu można ,,wyczuć”, że są to kursy które powstały na podstawie wieloletniej praktyki a nie wymyślone teoretycznie. Jako, że uprawiam też sporty walki  miałem szereg kontuzji w ciągu kilku ostatnich lat. Dzięki trenerOK wyleczyłem barki, łokcie, pozbyłem się dolegliwości kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Dzięki filmom z kursów, które pokazują technikę ruchu nauczyłem się w końcu poprawnie wykonywać ćwiczenia i zrozumiałem jak bardzo ważne jest tempo wykonywania ćwiczeń (szybkie , średnie, wolne) w zależności od celów które chcemy osiągnąć.

    Po krótkich nawet przerwach w treningach bardzo lubię powracać do treningu ,,aaa” – nie sądziłem, że tak prosty trening może dawać tak dobre rezultaty i świetnie wprowadzać do pozostałych planów. Ponadto uzyskałem wiele cennych porad odnośnie zdrowego stylu życia i właściwego odżywiania.

    Bardzo profesjonalny serwis. Pozdrawiam cały zespół trenerOK!!!

    TRENEROK jest godny polecenia, i zaufania. Ta EKIPA, wie co pisze i mówi. Opracowane plany, śmiało starczą na długie lata, ba nawet do końca życia.
    Powiem szczerze, że materiały, cała otoczka wokół tego sportu przedstawiona jest w sposób spójny z dozą fundamentów … niejako w nowej odsłonie, popartej znakomitym doświadczeniem oraz osiągnięciami!
    Gorąco polecam Wszystkim! Zarówno początkującym jak i zaawansowanym. Młodszym i starszym. Zabieganym i z ogromem wolnego czasu.!!!
    Za taką wiedzę w innych miejscach wydalibyśmy wór pieniędzy. A i tak wielu rzeczy nie dowiedzielibyśmy się.
    POZDRAWIAM! Krzysiek.

     Fachowość, profesjonalizm na temat ćwiczeń I odżywiania, które tu znalazłem przyczyniły się do mojego sukcesu! Z przyjemnością polecam ten serwis. Dziękuję.

    Drodzy Trenerzy. Jesteście TRENERAMI ZAWODNIKAMI a przede wszystkim EKSPERTAMI przez DUUUŻE E w obszarze Sportów Siłowych. Zawsze z sentymentem i wdzięcznością wspominam, że miałem zaszczyt bawić się w sport na Flocie,Bałtyku i korzystać z Waszych rad. Jesteście OK… POZDRAWIAM Mariusz.

    Witam wszystkich, Mój staż treningowy to 3 lata. Trenowałem i trenuję według różnych mniej lub bardziej sprawdzonych planów treningowych. Od kilku tygodni, kiedy przypadkiem wpadłem na stronę TRENER OK wszystko się zmieniło. Myślałem, że mam wiedzę, po zakupieniu kilku programów oraz diety na masę okazało się, że te trzy lata może nie poszły na marne ale doradcy w siłowni mają pojęcie jak lekarz o sadownictwie. Bardzo profesjonalnie opisane plany poparte filmami instruktażowymi.

    Dziękuję Panowie, że jesteście, dziękuję za szybkie odpisywanie na pytania. Trwajcie jak najdłużej

    Pozdrawiam MARIUSZ

    Zadbaj o poziom testosteronu

    Kult testosteronu - czy uzasadniony? Wpływa na wygląd, psychikę, ale również na zdolności poznawcze i poziom energii życiowej. Mężczyzna o wysokim poziomie tego hormonu będzie atrakcyjny dla większej ilości kobiet niż pan o obniżonym jego poziomie. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zwłaszcza wyczynowi kulturyści, którzy w fazie OFF (między cyklami) doznają depresji a ich

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Dlaczego nie możesz schudnąć

    Za mało się ruszasz Są różne rodzaje aktywności, ale w tym artykule zajmę się tą dostępną dla wszystkich. Zakładam, że ktoś kto nabrał zbyt dużo tkanki tłuszczowej, nie grzeszy zbyt dobrą kondycją by mógł odnieść korzyści ze zbyt intensywnego wysiłku, a raczej narazi się na urazy i szybko odejdzie mu chęć odchudzania się. Moja rada

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Masło – jak nie kupić podróby

    „Tłuszcz mlekowy nie stanowi żadnego zagrożenia dla zdrowia. Ma działanie antymiażdżycowe, immunostymulujące i antynowotworowe. Masło natomiast powinno być traktowane jako nutraceutyk, czyli żywność, która leczy.” (tak twierdzi prof. dr hab. Grażyna Cichosz z Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie). Skoro masło było zawsze pożądane i doceniane przez naszych przodków, to dlaczego dzisiaj ponad połowa naszych

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged  , | Leave a comment

    Problemy początkującego

    Dobrze zacząć Jak mówi polskie przysłowie: "dobry początek to połowa sukcesu", to także dotyczy przygody z siłownią. Każdy kto będzie chciał zacząć chodzić na siłownię stanie przed rozwiązaniem kilku problemów, które zlekceważone, "odwdzięczą się" brakiem spodziewanych wyników. Co powinien wiedzieć "nowy" Nagrałem kilka myśli na temat pozornie nieistotnych spraw w kwestii treningu siłowego. To niecałe

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Współczesna żywność

    Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment

    Superserie

    Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np. po wykonaniu uginania przedramion ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe,

    ... czytaj dalej

    Posted in | Tagged   | Leave a comment
      Jaki powinien być trening nóg na mase

      Zaszokuj swoje mięśnie

      Tym, którzy mają oporne mięśnie nóg chcę zaproponować cykl, który może przełamać barierę rozwoju. Opiera się on na zastosowaniu treningu o dużej objętości. Sprawdza się świetnie zwłaszcza przy rozwijaniu muskulatury ud, gdyż zawierają one mięśnie podatne na różne rodzaje bodźców.

      …czytaj dalej

      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *

      UWAGA: WSZYSTKIE KURSY

      TERAZ 35% TANIEJ