Górne

    Dieta

    Rozwiąż problemy z budowaniem masy mięśniowej

    W tym artykule zajmę się problemami z budowaniem masy mięśniowej. Postaram się dać podpowiedzi, jak działać, co robić by szybko zbudować duże mięśnie. Porady te dotyczą tradycyjnego odżywiania się z przewagą węglowodanów. Decyduje ilość kalorii Budowanie masy mięśniowej następuje wskutek odpowiednio ukierunkowanego i systematycznego treningu oraz przyjmowania codziennie większej ilości kalorii niż wynosi dzienne zapotrzebowanie danej

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 0

    Dlaczego nie możesz schudnąć

    Za mało się ruszasz Są różne rodzaje aktywności, ale w tym artykule zajmę się tą dostępną dla wszystkich. Zakładam, że ktoś kto nabrał zbyt dużo tkanki tłuszczowej, nie grzeszy zbyt dobrą kondycją by mógł odnieść korzyści ze zbyt intensywnego wysiłku, a raczej narazi się na urazy i szybko odejdzie mu chęć odchudzania się. Moja rada

    ... czytaj dalej

    Artykuły dla kobiet, Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 0

    Masło – jak nie kupić podróby

    „Tłuszcz mlekowy nie stanowi żadnego zagrożenia dla zdrowia. Ma działanie antymiażdżycowe, immunostymulujące i antynowotworowe. Masło natomiast powinno być traktowane jako nutraceutyk, czyli żywność, która leczy.” (tak twierdzi prof. dr hab. Grażyna Cichosz z Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie). Skoro masło było zawsze pożądane i doceniane przez naszych przodków, to dlaczego dzisiaj ponad połowa naszych

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: , 0

    Współczesna żywność

    Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

    ... czytaj dalej

    Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

    Utrzymać wagę po odchudzaniu

    Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

    ... czytaj dalej

    Dieta, Strefa treningu  Tematy: 0

    Kazeina – czy na pewno tak dobra jak ją reklamują?

    Nie naśladuj ślepo Spotkałem wielu naprawdę "dużych" kulturystów, którzy zachwalali kazeinę jako najlepsze białko do budowania masy. Rzeczywiście przyjmując kazeinę rośnie się na wadze dosyć szybko. Ale czy sylwetka poprawia się tak jak tego pragniemy? Tu już są wątpliwości. W poniższej rozmowie z trenerem Ryszardem Rećko poruszam ten temat. https://www.youtube.com/watch?v=l3xCY1NvLJc Każdy kto myśli o swoim

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Wchłanianie wody

    Jak zwykle ważne są szczegóły Czy wiesz, że wypijając dużo wody możesz się odwodnić? Wydaje się to absurdalne, ale jeśli wypijesz w krótkim czasie dużo wody to możesz nawet doprowadzić do omdlenia  a w skrajnych przypadkach do śmierci. Prawdziwe historie Śmierć matki 5 dzieci Kobieta, która próbowała schudnąć, stosując restrykcyjną dietę, wypiła za dużo wody

    ... czytaj dalej

    Dieta, Strefa treningu  Tematy: 1

    Wchłanianie witamin i minerałów

    Rosnący problem Najlepszym źródłem witamin i minerałów jest żywność najwyższej jakości, czyli wyprodukowana według ekologicznych receptur i nie przetwarzana. Problem w tym jest taki, że i tak dzisiaj taka żywność ma znacznie mniej potrzebnych ludziom substancji niż kilkadziesiąt lat temu i stale się pogarsza. Oznacza to dla nas stałą troskę o to by wybierać najlepsze

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Jak przyswajamy białko z posiłków

    Skomplikowane procesy By zasilić nasze mięśnie w białko musi zajść kilka procesów. Najpierw potrzebujemy spożyć produkty zawierające białko. Najlepszymi źródłami białka są produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, jaja, produkty mleczne i ryby. Potem w żołądku i w jelicie cienkim zajdzie proces trawienia, czyli rozłożenia białek zawartych w posiłku, na substancje proste, czyli na aminokwasy. Dopiero aminokwasy

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: , 0

    Czy mleko jest dobre

    Wzbudza kontrowersje Mleko krowie dostępne w sklepach ma skrajnie różne opinie co do przydatności dla człowieka. Kilkanaście lat temu miała miejsce wielka kampania reklamowa, w którą zaangażowane były znane osoby. Jej hasło głosiło: "Pij mleko będziesz wielki". Wtedy nastała moda na rozdawanie dzieciom w szkołach porcji mleka. Panowała wtedy "poprawna politycznie" opinia o niezastąpionych walorach mleka.

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Czy powinniśmy jeść chleb?

    Zweryfikuj swoje zwyczaje Zwykle postępujemy według utartych schematów i nie zastanawiamy się nad tym, że to co wydaje się takie samo jak kiedyś, teraz jest znacząco inne. W poniższym filmie proponujemy zweryfikować swoje podejście do spożywania chleba. Powód jest prozaicznie prosty, po prostu dzisiejszy chleb dostępny dla przeciętnego Kowalskiego bardzo różni się od tego jaki miał

    ... czytaj dalej

    Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

    Główne błędy przy odchudzaniu

    Jeśli twoim zamiarem jest zredukowanie nadmiarów tkanki tłuszczowej, to sprawdź czy nie popełniasz któregoś z błędów. One mogą decydować o odniesieniu sukcesu lub porażki. 1. Bardzo niska kaloryczność codziennego menu W pierwszej fazie powoduje szybką utratę masy ciała, ale jest to przede wszystkim utrata masy mięśniowej. Ograniczenie przesadne ilości kalorii w codziennej diecie prowadzi do zmniejszenia

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: 1

    Równowaga wapniowo-magnezowa

    Zbilansowane odżywianie Niedobory składników pokarmowych są częstym skutkiem ubocznym życia w XXI wieku. Jest to paradoksalne, ponieważ równie często obserwuje się skutki zdrowotne związane z nadmiernym spożyciem niektórych składników pokarmowych czy dodatków do żywności. Jednymi z najczęstszych niedoborów związanych z jakością dzisiejszej żywności i poziomem spożycia produktów bogatych w te składniki, są deficyty magnezu, a także

    ... czytaj dalej

    Dieta, Suplementacja  Tematy: , , , 1

    Niebezpieczne połączenia suplementów

    Niezbędna suplementacja Jak mówi ogólnie znana sentencja – sport to zdrowie. Każdy z nas o tym słyszał i zna rolę aktywności fizycznej w prewencji wielu chorób. Warunki dzisiejszego środowiska, a także sama fizjologia ruchu w połączeniu z wizją idealnego ciała sprawia, że z jednej strony chcemy przyjmować suplementy diety aby wzmocnić i rozszerzyć efekty ćwiczeń,

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

    Równowaga w suplementacji

    W tym artykule chcę zwrócić uwagę na jeden z problemów związanych z suplementacją. Staje się dzisiaj moda na suplementy diety i jest ich coraz większa oferta. Tym bardziej trzeba wiedzieć co i dlaczego się przyjmuje oraz jak jeden składnik przyjmowany w nadmiarze może zaburzyć równowagę w organizmie. Równowaga najważniejsza W przyrodzie wszystko dąży do zachowania

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Suplementacja  Tematy: , , 1

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *