Górne

Dieta

Epidemia? Jak postępować

Epidemia ale czego? 10 kwietnia 2020 Znaleźliśmy się w czasach, w których wprowadza się w Polsce zwyczaje rodem z szariatu. Może nieco przesadzam, ale nagle musimy zakładać maski na twarz. Jeszcze kilka dni wcześniej oficjalnie mówiono o ich nieprzydatności dla ludzi zdrowych a już od 16 kwietnia będzie się karać za ich brak w miejscach

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: , 1

Rosół wzmacnia organizm

Najlepszy trening nie wystarczy To informacja dla zapaleńców, którzy nie zważając na nic szybko idą do siłowni by zbudować większe mięśnie i poprawić sylwetkę. Zauważ jednak, że używamy w tym kontekście słów: budować, poprawić i niosą one ukryte informacje o tym, że trzeba mieć budulec i coś polepszyć. A ku zdziwieniu niektórych dodam, że wcale

... czytaj dalej

Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , 6

Jak spożywać jajka

Będzie to artykuł inny niż większość w tym serwisie. Pochylę się nad przygotowaniem jajek do spożycia. Postaram się przekonać cię do zadbania o pewne ważne szczegóły, które wdrożone w praktykę spowodują, że ten wzorcowy produkt spożywczy zostanie optymalnie wykorzystany. Dar od Boga? Nie ma drugiego produktu tak obfitego w składniki odżywcze jak jajka. To właściwie

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: , , 1

Potęga zup domowej roboty

Jako społeczeństwo zupy spożywamy coraz rzadziej. Promotorzy zdrowia jednak nawołują do ich częstego spożywania. Nasze babki wiedziały, że nic nie wzmacnia tak jak rosół czy bulion domowej roboty. Dlaczego powinniśmy przywrócić zupom należne im miejsce w naszym menu - do tego postaram się ciebie przekonać w tym artykule. Bogactwo minerałów i witamin Słyszymy ciągle by

... czytaj dalej

Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , , 5

Kurkuma

Ten artykuł poświęcimy wyjątkowej substancji naturalnej, która może pomóc w wielu dolegliwościach. A co ważne jest stosunkowo tania i jak na razie łatwo dostępna. Warto ją znać i profilaktycznie używać. Profilaktyka jest mądrzejszym rozwiązaniem niż ignorancja. Zmieniamy stereotyp na "mądry Polak jest zapobiegliwy". Nowe zagrożenia W czasach gdy trzecim powodem zgonów po chorobach układu krążenia

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: , 0

Cudowne diety?

Różne diety cud W mediach, zwłaszcza w internecie znajdziemy wiele opisów cudownych diet. Dieta witariańska, dieta okinawska, dieta optymalna - każda z nich ma wielu wyznawców i można znaleźć wiele przykładów osób, które twierdzą, że dzięki wybranej diecie pozbyły się różnych dolegliwości zdrowotnych. W tym artykule spróbuję przeanalizować dwie z nich i poszukać najważniejszych elementów

... czytaj dalej

Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , 0

Mity żywieniowe cz. 2

4. Mit: Dużo białka szkodzi nerkom i  kościom Diety wysokobiałkowe oskarża się o szkodzenie nerkom i wywoływanie osteoporozy. Jak jest? Badania naukowców z Uniwersytetu w Connecticut dowodzą jednak coś przeciwnego. Okazuje się, że spożywanie białek wysokiej jakości i dużej ilości zabezpiecza bezpośrednio masę mięśniową a z nią koreluje masa kości. Im mocniejsze mięśnie tym silniejsze

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: , , 0

Mity żywieniowe cz.1

Zweryfikuj swoje przekonania Czy nie żyjesz według poniższych przekonań? Sprawdź jak jest dobrze i czy warto trzymać się takich przyzwyczajeń. 1. Śniadanie Mit: Powinno zawierać rozmaite produkty, by być zrównoważone, a więc: mleko lub jeden z jego przetworów, pieczywo z masłem i dżemem, i jeszcze sok pomarańczowy. Drugi wariant typowego śniadania to płatki zbożowe z mlekiem

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: 0

Arginina – czy na pewno jest dobra dla ciebie?

Jest składnikiem prawie wszystkich przed-treningówek oraz suplementów wspomagających erekcję. Wiąże się to z tym, że jest prekursorem tlenku azotu, związku, który wpływa na rozluźnienie naczyń krwionośnych. Pakerzy szybciej napompują mięśnie a w sypialni osiągną łatwiej erekcję. Zaleca się ją osobom z nadciśnieniem a także na dobry sen, by stymulować produkcję hormonu wzrostu, ale także podczas

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 0

Rozwiąż problemy z budowaniem masy mięśniowej

W tym artykule zajmę się problemami z budowaniem masy mięśniowej. Postaram się dać podpowiedzi, jak działać, co robić by szybko zbudować duże mięśnie. Porady te dotyczą tradycyjnego odżywiania się z przewagą węglowodanów. Decyduje ilość kalorii Budowanie masy mięśniowej następuje wskutek odpowiednio ukierunkowanego i systematycznego treningu oraz przyjmowania codziennie większej ilości kalorii niż wynosi dzienne zapotrzebowanie danej

... czytaj dalej

Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 1

Dlaczego nie możesz schudnąć

Za mało się ruszasz Są różne rodzaje aktywności, ale w tym artykule zajmę się tą dostępną dla wszystkich. Zakładam, że ktoś kto nabrał zbyt dużo tkanki tłuszczowej, nie grzeszy zbyt dobrą kondycją by mógł odnieść korzyści ze zbyt intensywnego wysiłku, a raczej narazi się na urazy i szybko odejdzie mu chęć odchudzania się. Moja rada

... czytaj dalej

Artykuły dla kobiet, Dieta, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 0

Masło – jak nie kupić podróby

„Tłuszcz mlekowy nie stanowi żadnego zagrożenia dla zdrowia. Ma działanie antymiażdżycowe, immunostymulujące i antynowotworowe. Masło natomiast powinno być traktowane jako nutraceutyk, czyli żywność, która leczy.” (tak twierdzi prof. dr hab. Grażyna Cichosz z Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie). Skoro masło było zawsze pożądane i doceniane przez naszych przodków, to dlaczego dzisiaj ponad połowa naszych

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: , 0

Współczesna żywność

Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

Utrzymać wagę po odchudzaniu

Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

... czytaj dalej

Dieta, Strefa treningu  Tematy: 0

Kazeina – czy na pewno tak dobra jak ją reklamują?

Nie naśladuj ślepo Spotkałem wielu naprawdę "dużych" kulturystów, którzy zachwalali kazeinę jako najlepsze białko do budowania masy. Rzeczywiście przyjmując kazeinę rośnie się na wadze dosyć szybko. Ale czy sylwetka poprawia się tak jak tego pragniemy? Tu już są wątpliwości. W poniższej rozmowie z trenerem Ryszardem Rećko poruszam ten temat. https://www.youtube.com/watch?v=l3xCY1NvLJc Każdy kto myśli o swoim

... czytaj dalej

Dieta  Tematy: 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *

Zobacz efekty i przeczytaj kilka opinii o planach i kursach