Górne

    Masło – jak nie kupić podróby

    „Tłuszcz mlekowy nie stanowi żadnego zagrożenia dla zdrowia. Ma działanie antymiażdżycowe, immunostymulujące i antynowotworowe. Masło natomiast powinno być traktowane jako nutraceutyk, czyli żywność, która leczy.” (tak twierdzi prof. dr hab. Grażyna Cichosz z Katedry Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie). Skoro masło było zawsze pożądane i doceniane przez naszych przodków, to dlaczego dzisiaj ponad połowa naszych

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: , 0

    Problemy początkującego

    Dobrze zacząć Jak mówi polskie przysłowie: "dobry początek to połowa sukcesu", to także dotyczy przygody z siłownią. Każdy kto będzie chciał zacząć chodzić na siłownię stanie przed rozwiązaniem kilku problemów, które zlekceważone, "odwdzięczą się" brakiem spodziewanych wyników. Co powinien wiedzieć "nowy" Nagrałem kilka myśli na temat pozornie nieistotnych spraw w kwestii treningu siłowego. To niecałe

    ... czytaj dalej

    Podstawy kulturystyki   0

    Współczesna żywność

    Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

    ... czytaj dalej

    Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

    Superserie

    Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np. po wykonaniu uginania przedramion ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe,

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: 0

    10 rad TrenerOK dla trenującego

    Zastosuj je sumiennie a się zdziwisz Każdy trenujący na masę powinien uwzględniać kilka elementów: Serie główne powinny odbywać się w zróżnicowanej ilości powtórzeń. Wynika to z faktu, że każdy mięsień składa się z różnych rodzajów włókien i potraktowanie "po macoszemu" jednych z nich, nie jest uzasadnione, gdy celem jest zdobycie maksymalnie dużych, uzasadnionych genetycznie mięśni.

    ... czytaj dalej

    Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: 0

    Nie zgadzaj się na permanentny ból

    Mądry twardziel Ludzie trenujący na siłowni nie należą do tych, którzy opuszczają treningi gdy coś boli. Ból jednak bólowi nierówny. Czasami konieczna jest modyfikacja treningu na jakiś czas, czasami wystarczy wzbogacić suplementację a czasami jednak trzeba udać się do specjalisty. To jest artykuł o tym, że lekceważenie pewnych sygnałów może doprowadzić do poważnych następstw. Mechanizm

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Problemy zdrowotne, Strefa treningu  Tematy: 1

    Czy można ustrzec się choroby Alzheimera

    Objawy, kiedy się martwić Każdemu z nas zdarza się zapomnieć kupić mleko czy nie pamiętać gdzie położyło się klucze. Lecz co w momencie kiedy te problemy zaczynają się nasilać? Bardzo często okazuje się, że właśnie takie są pierwsze oznaki choroby Alzheimera i najczęściej zostają bagatelizowane. Choroba Alzheimera została opisana po raz pierwszy w 1906 roku

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *

    UWAGA: WSZYSTKIE KURSY

    TERAZ 35% TANIEJ