Górne

Pytania o dietę

Wchłanianie węglowodanów

Źródła szybkiej energii Podczas ruchu węglowodany są wykorzystywane jakie pierwsze źródło energii. Magazynujemy je w komórkach mięśniowych i w wątrobie w postaci glikogenu. Tych zapasów nie jest dużo a ich wielkość zależy od trybu życia danej osoby. Osoba nie będąca sportowcem i nie pracująca fizycznie gromadzi 200 do 300 gramów. Wytrenowany sportowiec może zmagazynować nawet

... czytaj dalej

Pytania o dietę  Tematy: 0

Odpowiedzi Ryszarda Rećko – odżywianie i suplementacja podczas budowania masy mięśniowej – 3

Czy podczas przerwy na sen szejk węglowodanowo-białkowy jest dobrym wyjściem? Co się dzieje gdy dostarczamy nadwyżkę węglowodanów? Czy pomimo uzupełnieniu niedoboru węglowodanów grozi nam katabolizm? Czy można i jakich użyć zamienników okołotreningowych? Kreatyna przed treningiem - ile czasu przed treningiem? Co na wzmocnienie paznokci i włosów? Jajka jeść rano czy wieczorem? Problem z budowaniem masy

... czytaj dalej

Dieta, Pytania o dietę  Tematy: , , 0

Odpowiedzi Ryszarda Rećko – odżywianie i suplementacja podczas budowania masy mięśniowej – 4

 Czy oprócz spożywania białka pochodzenia zwierzęcego można poprawić przyrosty masy mięśniowej spożywając także produkty roślinne zawierające białko? Czy unikanie tłuszczy w posiłkach okołotreningowych to mit? Czy unikanie węglowodanów przed snem to mit? Skąd się można dowiedzieć czy trawimy laktozę? Czy ryż i groch dostarczają pełnowartościowego białka? Czy mozna ułożyć dietę dla kulturyst za 200 pln?

... czytaj dalej

Dieta, Pytania o dietę  Tematy: , 0

Dieta rozdzielna a budowanie masy

Łączenie różnych produktów w jednym posiłku może nie być najlepsze dla naszego układu trawiennego. O tym jak najlepiej łączyć je mówi w poniższym filmie Ryszard Rećko. Odpowiada też na inne pytania dotyczące odżywiania się podczas budowania masy mięśniowej. Czy dieta rozdzielna jest najlepszym wyjściem w budowaniu masy mięśniowej? https://www.youtube.com/watch?v=Mif-VkvqEDk Trener daje odpowiedzi na następujące pytania:

... czytaj dalej

Dieta, Pytania o dietę  Tematy: , 1

Twaróg a budowanie masy

Kolejne odpowiedzi trenera Ryszarda Rećko Czy zrezygnować z twarogu podczas budowania masy? Jaka porcja białka może być optymalnie wykorzystana w jednym posiłku? Kreatyna - czy brać ją cały czas czy w cyklach? Czy rozciąganie wpływa na rozwój mięśni? Długość treningu dla ektomorfika Czy jaja mogą wywoływać problem z płodnością? Czy granulat sojowy raz w tygodniu

... czytaj dalej

Dieta, Pytania o dietę  Tematy: , , , 0

Jak pić wodę podczas budowania masy mięśniowej

13 sierpnia odbyło się spotkanie online z Ryszardem Rećko, który omawiał wybrany wcześniej temat: Odżywianie podczas budowania masy mięśniowej.  Odpowiadał też na liczne pytania uczestników.   Poniżej publikujemy fragmenty ze spotkania: Jak pić wodę podczas budowania masy mięśniowej https://www.youtube.com/watch?v=1DMJutwepCo  
Podstawy kulturystyki, Pytania o dietę, Strefa treningu  Tematy: , 0

Suplementacja

1. Czy początkujący powinien jeść odżywki? Odpowiada: Ryszard Rećko 2. Czy konieczna jest suplementacja witaminami? Odpowiada: Ryszard Rećko 3. Które witaminy lepiej brać: naturalne czy syntetyczne? Odpowiada: Ryszard Rećko 4. Czy odżywki nie zaszkodzą młodym ludziom w rozwoju? Odpowiada: Ryszard Rećko 5. Co powinien wiedzieć o kreatynie początkujący? Odpowiada: Ryszard Rećko 6. Czy dobrze jest

... czytaj dalej

Pytania o dietę  Tematy: , , , , , , , 3

Odżywianie

1. Jak jeść jajka? Odpowiada: Ryszard Rećko 2. Czy słodycze można jeść, a jeżeli tak to kiedy? Odpowiada: Ryszard Rećko 3. Jak jeść węglowodany złożone. Które można łączyć z białkami? Odpowiada: Ryszard Rećko 4. Co jest lepsze do posiłku przedtreningowego: ryż, kasza czy ziemniaki? Odpowiada: Ryszard Rećko 5. Dieta niskowęglowodanowa czy jest dobra dla kogoś

... czytaj dalej

Pytania o dietę  Tematy: , , , , , , , 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *