Górne

Trenuj pod dyktando Mistrza – PROGRAMY TRENINGOWE DLA ZAAWANSOWANYCH

Plan treningowy jest jak murarz/budowniczy. To co jesz, twoja dieta i suplementacja jest dla ciebie materiałem budowlanym. Choćbyś dostarczył najlepszy materiał w olbrzymich ilościach, bez murarza możesz mieć tylko wielki bałagan na placu budowy.

Plac budowy to twoje ciało. Jeśli chcesz mieć piękny i trwały dom, zatrudnij najlepszego murarza. Jeśli chcesz budować imponującą sylwetkę i mieć trwałe tego efekty zatrudnij najlepszego trenera.

Dobry trener wart jest dużo większych pieniędzy niż trener o niesprawdzonych dokonaniach. Czy budując dom nie szukałbyś murarza z wielkimi referencjami? Czy nie obawiałbyś się, że nieznany murarz nie tylko coś sknoci ale jeszcze cię okradnie? A czy warto wydawać swoje pieniądze na porady “trenera”, który nikogo nie wytrenował do znaczących wyników ani sam nic nie osiągnął?

Posłuchaj co chcę Ci powiedzieć

Redaktor serwisu

Mamy dla ciebie rozwiązanie, o ile masz pragnienie by twój trening był profesjonalny. Tak użyłem tego słowa bardzo świadomie bo wiem co mamy ci do zaoferowania. Programy przygotował nasz trener

Ryszard Rećko to trener z blisko 40-letnim doświadczeniem

Ryszard Rećko, (tu możesz dowiedzieć się o nim więcej)

KONIECZNIE PRZECZYTAJ PIERWSZE OPINIEPONIŻEJ

Opis Programów

Każdy Program zawiera:

  1. plan lub plany treningowe rozpisane na każdy dzień treningowy w wygodnym do wydruku formacie pdf
  2. film lub filmy w formacie MP4 do ściągnięcia na dysk omawiające wykorzystanie planu i szczegóły z zastosowania metod treningowych
  3. mini-atlas ćwiczeń w postaci krótkich filmów instruktażowych w formacie MP4 zwracających uwagę na najważniejsze szczegóły bądź pomijane zwykle elementy (długości od 8 do 23 minut w zależności od kursu)
  4. jako bonus dodatkowy kurs “Rozciąganie dla każdego” 

Twoja rola, jeśli skorzystasz z tej oferty, to:

  • ściągnąć wszystkie pliki kursu i zapisać je na własnym nośniku pamięci
  • wydrukować wybrany plan (jest w postaci pdf)
  • obejrzeć film omawiający ten plan i dokładnie prześledzić omówione zmiany i elementy, na które zwrócono w nim uwagęobejrzeć atlas ćwiczeń
  • jeśli nie znasz swoich aktualnych możliwości siłowych wykonać mikrocykl tygodniowy zakończony sprawdzianem
  • wyliczyć obciążenia dla siebie na pierwszy trening na podstawie przygotowanych planów z procentowym określeniem wielkości
  • zrealizować ściśle plan notując każdą serię w notesie treningowym

Pamiętaj, efekty zależą od Ciebie:

  • twojej koncentracji
  • systematyczności (treningi wykonywane w regularnych odstępach czasu działają najlepiej)
  • wytrwałości (cykl budowania nowych komórek mięśniowych wynosi około 6 miesięcy)

i jeszcze

od tego jak się odżywiasz, jaki masz styl życia itp.

Dlatego by Ci bardziej pomóc zachęcamy też do nabycia kursów uzupełniających dla Programów Treningowych Dla Zaawansowanych zagadnienie kształtowania sylwetki:

  • JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ MASĘ MIĘŚNIOWĄ
  • DIETA ZGODNA Z GRUPĄ KRWI DLA KULTURYSTÓW

Teraz zależeć będzie już tylko od Ciebie.

Wykorzystaj swój czas na maxa

daj swoim mięśniom maksymalne bodźce!

Pewnie teraz pomyslisz sobie: kurcze taki program to chyba sporo kosztuje… Ale nie martw się za wcześnie bo Cię zaskoczę. By się dowiedzieć po prostu wybierz kurs, którym mógłbyś być zainteresowany gdyby…

 

Opinie o Programach

“Witam serdecznie :) jestem już po dwóch rozpiskach z kursu, pierwszy to rozpiska treningu na mase, jestem z niego bardzo zadowolony masa wzrosła, apetyt urósł wreszcie mogę więcej zjeść i siłą poszła na + co mnie bardzo zaskoczyło.Drugi to plan na siłe metodą ciężko atletyczną nigdy nie ćwiczyłem na siłę , musze powiedzieć że taki trening odpowiada mi na maxa siła rośnie mi naprawde dobrze, znów cieszę się z treningów i postępów, mam większą motywację czyje się naprawde super. Nie moge 
doczekać śię kolejnych rozpisek które będę realizował. Na początku miałem pare pytań odnośnie treningu ale Pan Leszek szybko mi wytłumaczył o co chodzi.

Naprawdę Panowie spisaliście się na 6, bardzo przydatne są posegregowane rozpiski z filmami instruktażowymi. Korzystając z waszych wskazówek naprawdę można uznać was za osobistych trenerów bo z waszą wiedzą można zbudować sylwetkę.”

Pozdrawiam serdecznie Kuba

                                    ——- 

“Wczoraj zrealizowałem sprawdzian na poszczególne partie po całym programie.(plan Budowy Masy i Siły)
Najlepszą formą przedstawienia moich odczuć dla kursu będzie opisanie poprostu jak zwiększył się ciężar na sztandze po jego realizacji;
-w przysiadzie ze sztangą uzyskałem 25 kg więcej i szczerze mówiąc nie spodziewałem się tago-swiadomy jestem jednak, ze spowodowane to było zapewne zmianą ruchu-do tej pory ,,półprzysiady” w kursie pełny, oraz spowolniony ruch przy przysiadzie.
-wyciskanie sztangi leżąc 5kg więcej.
-plecy-wiosłowanie sztangą 15kg. więcej
-barki-sztangielki- 5 kg. więcej.
-biceps 5kg. więcej.

Dodatkowo rozmiary klatki piersiowej to 2cm więcej, jak i ud. W pasie ubyło mi 3cm.
Zaczynając ten program niewiedziałem czego się spodziewać, ale po zakończeniu pierwszych treningów gdzie występowały ćwiczenia do upadku mięśniowego wiedziałem, że będzie to dla mnie strzał w dziesiątkę. Nigdy wcześniej nie czułem się tak po treningu, a co za tym idzie moja motywacja była już niezachwiana. Nie mogłem się już doczekać kolejnych treningów.
Jeśli chodzi o formę przedstawienia poszczególnych programów nie można powiedzieć złego słowa, są jasne i czytelne, wszystko na swoim miejscu, a w połączeniu z materiałem filmowym można wystawić najwyższą ocenę.

Wcześniej rzadko przywiązywałem wagę do ruchu jaki wykonywałem, po zrealizowaniu planu wiem jak bardzo jest to istotna sprawa.
Cóż od Poniedziałku zaczynam kolejny program Budowy Masy-taką metodą jaką zaprezentowaliście jeszcze nie ćwiczyłem. Tym berdziej jestem zdeterminowany.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z kursu jak również z całego serwisu Trener OK.
Żaden inny serwis internetowy o tematyce kulturystycznej, gdzie niejednokrotnie występują w nich znane postacie tego sportu nie przyczynił się do zmiany mojej diety czy treningów w sposób gdzie były by widoczne tego rezultaty.”

Pozdrawiam
Łukasz

                                         ——- 

Witam,
nie mam dużego doświadczenia, ćwiczę na siłowni dopiero od 6 miesięcy (wcześniej karate ok 6 lat i bieganie). Po ślubie miałem 4 lata przerwy i sporo się przytyło więc się wziąłem za siebie.
Właśnie skończyłem kurs 1 metodą body bouliding klasyczną (rzeźnia to mało powiedziane :)).
Z efektów jestem więcej niż bardzo zadowolony mimo iż dość ciężko nabieram masy.
Moje wyniki po kursie:
waga +4 kg
ramię prawe +0,5 cm
ramię lewe +1,0 cm
klatka bez napięcia +5cm
Klatka na wdechu +5cm
pas – 3 cm
biodra – 3 cm
udo prawe +4,5cm
udo lewe +3,5cm

Co do kursu jest bardzo czytelny i zrozumiały nie miałem problemów.
Mimo iż posiadam większość kursów nadal mam problemy z suplementacją i dietą.
Jak dla mnie, fajną opcią byłby opis z proponowąną suplementacją do każdego z kursów
( konkretnie co, ile i w które dni)

Teraz mam tydzień przerwy i od poniedziałku program 2 metoda ciężkoatletyczna.

Pozdrawiam,
Przemek.

Wybierz interesujący Cię program

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *