Górne

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat

rysiekKulturystyka jest sportem, który może być z powodzeniem uprawiany przez długie lata, także w tzw. wieku dojrzałym. Uprawianie tej aktywności może przynosić olbrzymie korzyści trenującemu i jego bliskim. Poza efektowną umięśnioną sylwetką, nie obciążoną zbędnym balastem tkanki tłuszczowej, pozwala wyrobić siłę woli, systematyczność i wytrwałość, które to cechy są zawsze podwaliną sukcesu w każdej dziedzinie życia.

======================================

Lekarz na siłowni

Wykorzystaj potencjał zdrowotny treningu siłowego Społeczeństwo nasze staje się coraz bardziej świadome, że trening siłowy może wspierać zdrowie. Osobiście uważam, że jednak za mało się go promuje i zwykli ludzie, którzy nie mają aspiracji by dźwigać wielkie ciężary, nie wiedzą jak poprawić jakość życia dzięki prostym ćwiczeniom z własnym ciałem lub niewielkimi obciążeniami zewnętrznymi. Kiedy

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , 3

Magia pigułki

W tym artykule spróbuję podzielić się z tobą swoimi przemyśleniami dotyczącymi recept na zdrowe życie. Choć te rady dla niektórych będą oczywiste, to jednak ciągle znikają nam z oczu wskutek nachalnej propagandy firm chcących zawładnąć naszymi portfelami. Postaram się je zebrać dla ciebie byś je "miał pod ręką". Spis treści artykułu: Bogactwo różnorodności Moja motywacja do

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Problemy zdrowotne, Strefa treningu  Tematy: , 2

Arginina – czy na pewno jest dobra dla ciebie?

Jest składnikiem prawie wszystkich przed-treningówek oraz suplementów wspomagających erekcję. Wiąże się to z tym, że jest prekursorem tlenku azotu, związku, który wpływa na rozluźnienie naczyń krwionośnych. Pakerzy szybciej napompują mięśnie a w sypialni osiągną łatwiej erekcję. Zaleca się ją osobom z nadciśnieniem a także na dobry sen, by stymulować produkcję hormonu wzrostu, ale także podczas

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki  Tematy: , 0

Duże mięśnie – dłuższe życie?

Czy bardziej umięśnieni żyją dłużej Mimo, że panuje dzisiaj moda na szczupłe sylwetki, to wcale nie oznacza, że nie warto rozwijać mięśni, których większa masa zawyża wskaźnik BMI. Zawyżone wskaźniki odnoszące wagę do wzrostu, nie świadczą jednoznacznie o narażeniu na szybszy rozwój chorób cywilizacyjnych. Wręcz odwrotnie, w pewnych granicach, większa masa mięśni, wywiera dobroczynny wpływ na

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , 0

Współczesna żywność

Czy dieta zgodna z grupą krwi działa Dieta zgodna z grupą krwi została opracowana przez rodzinę D'Adamo. Polega na odżywianiu się zgodnie z kwalifikowaniem produktów spożywczych do 3 grup: zalecanych, neutralnych i zabronionych. Każda z tych grup jest wyznaczana osobno dla przedstawicieli każdej z grup krwi. Oznacza to, że to co dla osoby z grupą krwi "0" będzie

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

Nie zgadzaj się na permanentny ból

Mądry twardziel Ludzie trenujący na siłowni nie należą do tych, którzy opuszczają treningi gdy coś boli. Ból jednak bólowi nierówny. Czasami konieczna jest modyfikacja treningu na jakiś czas, czasami wystarczy wzbogacić suplementację a czasami jednak trzeba udać się do specjalisty. To jest artykuł o tym, że lekceważenie pewnych sygnałów może doprowadzić do poważnych następstw. Mechanizm

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Problemy zdrowotne, Strefa treningu  Tematy: 1

Czy można ustrzec się choroby Alzheimera

Objawy, kiedy się martwić Każdemu z nas zdarza się zapomnieć kupić mleko czy nie pamiętać gdzie położyło się klucze. Lecz co w momencie kiedy te problemy zaczynają się nasilać? Bardzo często okazuje się, że właśnie takie są pierwsze oznaki choroby Alzheimera i najczęściej zostają bagatelizowane. Choroba Alzheimera została opisana po raz pierwszy w 1906 roku

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

Jak dbać o formę po 50-tce

Najważniejsze by się chciało Czesław (56 l.), podopieczny Ryszarda Rećko, od kilkunastu lat mieszka na stałe w Norwegii. Trenuje od najmłodszych lat różne sporty, a ulubione jego aktywności to ćwiczenia siłowe i jazda na rowerze. Mniej więcej rok temu podjął decyzję, że chce jeszcze poprawić znacząco swoją formę. Ot, taki głód życia... I uświadomił sobie,

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: , 0

Dlaczego warto przyjmować ZMA

Deficytowe minerały Suplementacja ZMA ma na celu uzupełnienie deficytowych dla większości ludzi minerałów: cynku i magnezu, a witamina B6 wspomaga ten proces. Przeszukując sieć można znaleźć wiele artykułów twierdzących, że ZMA często nie spełnia swej roli, a piszę tu o tym, że reklamuje się ten preparat jako booster testosteronu. Można jednak znaleźć zarówno badania pokazujące pozytywny

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Suplementacja  Tematy: , 0

Czy powinniśmy jeść chleb?

Zweryfikuj swoje zwyczaje Zwykle postępujemy według utartych schematów i nie zastanawiamy się nad tym, że to co wydaje się takie samo jak kiedyś, teraz jest znacząco inne. W poniższym filmie proponujemy zweryfikować swoje podejście do spożywania chleba. Powód jest prozaicznie prosty, po prostu dzisiejszy chleb dostępny dla przeciętnego Kowalskiego bardzo różni się od tego jaki miał

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat  Tematy: 0

Podjąć decyzję o treningu na siłowni

Nie wystarczy chcieć Jestem uczulony na zwrot "bardzo bym chciał, ale...". Muszę jednak dodać, że chodzi mi tu o sytuacje kiedy ktoś tak mówi i nie ma realnych przeszkód by to chcenie zrealizować, a on tylko tak kokietuje swojego słuchacza, podając bzdurne przeszkody. Wierzę, że słowa mają swoją moc i nie chodzi mi o żadną

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: 0

Choroby a trening siłowy w wieku dojrzałym

50-latek z bólami stawów, cukrzycą czy inną chorobą metaboliczną, może mieć wątpliwości, czy może trenować na siłowni. Nigdy tego nie robił, ale szuka sposobu na poprawę swojej formy. Posłuchaj co ma do powiedzenia na ten temat doświadczony trener. Co warto zrobić na początku Jeśli ktoś ma dolegliwości, które trwają dłuższy czas, niezależnie od wieku, powinien decyzję

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , , , 0

Warunki dobrego treningu po 50-tce

Co powinien wiedzieć 50-latek zanim zacznie trenować na siłowni Każdy wiek ma swoje prawa i to co "ujdzie płazem" dwudziestolatkowi może przysporzyć wiele kłopotu pięćdziesięciolatkowi. Mam na myśli tutaj rozpoczęcie treningu w odpowiedni sposób. Idealna sytuacja jest wtedy, gdy człowiek dojrzały rozpoczynający swoją przygodę na siłowni, trafi pod opiekę doświadczonego trenera lub instruktora, który rozumie

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , , , 2

Zawsze warto zacząć trenować na siłowni

Tragiczne skutki braku ruchu W czasach kiedy prawie każda rodzina ma swój samochód, komunikacja podjeżdża pod drzwi, coraz mniej jest pracy czysto fizycznej, i można by wymienić jeszcze kilka powodów, człowiek rusza się coraz mniej. Brak ruchu powoduje groźne skutki. I największy w tym ambaras, że skutki rodzą się w sposób niewidoczny, powoli, i zauważa się je

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , , , 0

Czy 60-latek może rozpocząć treningi na siłowni

Zawsze jest pora zadbać o siebie Zwykle do ponownej aktywności fizycznej wracają czterdziestolatkowie. Niektórzy mówią, że to kryzys wieku średniego, itp. Obojętnie jak to ludzie komentują każda aktywność fizyczna jest dzisiaj ważniejsza od lekarstw. To co powiedział Wojciech Oczko - lekarz Stefana Batorego i Zygmunta III Wazy - "Ruch może zastąpić niemal każdy lek, ale żaden lek

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu  Tematy: , , , 0

Osteoporoza a witamina K2

Oznaka starzenia się? Osteoporoza jest chorobą dotyczącą wieku dorosłego, charakteryzującą się stopniowym, postępującym ubytkiem masy kostnej, osłabieniem struktury przestrzennej kości oraz zwiększoną podatnością na złamania (zwłaszcza szyjki kości udowej). Mówiąc w skrócie – jest to choroba metaboliczna kości. Osteoporoza dotyczy najczęściej kobiet w wieku pomenopauzalnym i ogólnie osób starszych. Pierwszymi objawami są bóle kości długich

... czytaj dalej

Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Suplementacja  Tematy: , , 2

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *