Górne

    Kulturystyka dla zaawansowanych

    Superserie

    Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np. po wykonaniu uginania przedramion ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe,

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: 0

    Jak trenować efektywniej

    W tym artykule pokazuję drogę do lepszych efektów jakie może dać trening na siłowni. Zawiera on kolejną krótką relację wideo z konsultacji z trenerem Ryszardem Rećko. Tym razem głównym bohaterem będzie Marcin, który przemierza 750 km w jedną stronę by wykonać trening w towarzystwie naszego doświadczonego eksperta. Warto zobaczyć dlaczego taki dystans nie jest dla Marcina

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla zaawansowanych, Ryszard Rećko, Strefa treningu  Tematy: 0

    Jak dbać o formę po 50-tce

    Najważniejsze by się chciało Czesław (56 l.), podopieczny Ryszarda Rećko, od kilkunastu lat mieszka na stałe w Norwegii. Trenuje od najmłodszych lat różne sporty, a ulubione jego aktywności to ćwiczenia siłowe i jazda na rowerze. Mniej więcej rok temu podjął decyzję, że chce jeszcze poprawić znacząco swoją formę. Ot, taki głód życia... I uświadomił sobie,

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Dlaczego warto przyjmować ZMA

    Deficytowe minerały Suplementacja ZMA ma na celu uzupełnienie deficytowych dla większości ludzi minerałów: cynku i magnezu, a witamina B6 wspomaga ten proces. Przeszukując sieć można znaleźć wiele artykułów twierdzących, że ZMA często nie spełnia swej roli, a piszę tu o tym, że reklamuje się ten preparat jako booster testosteronu. Można jednak znaleźć zarówno badania pokazujące pozytywny

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Suplementacja  Tematy: , 0

    Superserie na przełamanie stagnacji

    Co to jest superseria Superseria to wykonanie ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśniowe, jedno po drugim bez przerwy wypoczynkowej. Często w niektórych publikacjach spotyka się błędne używania tej nazwy na określenie ćwiczeń wykonywanych na jedną grupę mięśniową. Już Joe Weider uporządkował nazewnictwo w treningu kulturystycznym i prawidłowo według nomenklatury treningu siłowego taką serię złożoną z 2 czy

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: 0

    Wpływ odżywiania na stan kręgosłupa

    Odżywianie a kręgosłup W wieku dojrzałym stan kręgosłupa jest w zdecydowanej większości przypadków odzwierciedleniem stylu życia jakie osoba wiodła przez minione lata. Największy wpływ na kondycję naszego szkieletu ma sposób odżywiania. To właśnie dostarczanie odpowiednich substancji odżywczych w odpowiednich ilościach może spowodować, że człowiek przez długie lata zachowa prostą sylwetkę, uchroni się przed wieloma kontuzjami

    ... czytaj dalej

    Dieta, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Plecy  Tematy: 0

    Dysfunkcje kręgosłupa a trening siłowy 2

    Co robić po odniesieniu urazu kręgosłupa Jeśli to będzie na treningu, to kryterium jest samopoczucie po ostygnięciu po ćwiczeniach. Jeśli ból jest dolegliwy i uniemożliwia normalne funkcjonowanie, to konieczna jest wizyta u lekarza specjalisty (ortopedy), w celu zdiagnozowania urazu. Jeśli możliwa jest aktywność w celu przeciwdziałaniu skutkom urazu, to na początku trzeba znaleźć ćwiczenia, które

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Plecy  Tematy: 1

    Dysfunkcje kręgosłupa a trening siłowy

    Skolioza, nadmierna kifoza bądź lordoza, czy też nadmierne wyprostowanie kręgosłupa są dzisiaj powszechnymi dolegliwościami nie tylko ludzi dojrzałych ale i dzieci i młodzieży. Jeśli dołożymy jeszcze różne kontuzje naszego trzonu szkieletu jak dyskopatia czy kręgozmyk, to okaże się, że większość obecnie żyjących ludzi zmaga się z dysfunkcjami kręgosłupa. Czy skrzywienia kręgosłupa dyskwalifikują trening siłowy Ani

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Plecy  Tematy: , 8

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *

    UWAGA: WSZYSTKIE KURSY

    TERAZ 35% TANIEJ