Górne

Trening kulturystyczny wprowadzający

Kiedy jesteś zainteresowany treningiem siłowym w celu poprawy swojego umięśnienia lub poprawy siły, dynamiki czy wytrzymałości siłowej powinieneś zacząć od treningu wprowadzającego. W ten sposób możesz uniknąć frustracji związanych z brakiem efektów oraz niepożądanych urazów.

Kiedy nie trenujesz systematycznie, masz częste przerwy, zaplanowane lub nie, to twój organizm ciągle jest w stanie “nieokreślonym”.

Dopiero systematyczny i długotrwały trening powoduje bardzo pożądane skutki w naszym organizmie:

  • wzrost hormonów anabolicznych, czyli tych, dzięki którym czujemy się pełni energii, zapału a nasze mięśnie “chętnie nabierają obwodów”
  • wzmocnienie stawów, więzadeł i ścięgien
  • bardzo znaczne zwiększenie wydolności układów naszego ciała a dzięki temu składniki odżywcze są szybciej i skuteczniej dostarczane do wszystkich komórek i wydajniej są odbierane produkty odpadowe zachodzących tam procesów

Jeśli teraz trenujesz i ciągle nie widzisz postępów, to może cały czas robisz to po prostu źle. Wzmocniłeś już zapewne swoją wolę bo nie odpuszczasz ale podświadomie wiesz, że coś tu nie gra.

Czy warto robić coś ciągle tak samo, gdy to ciągle nie daje oczekiwanych rezultatów?

Oczywiście nie – trzeba to zmienić! To jedyne wyjście.

Są 2 drogi

    1. Eksperymentować poprzez ciągłe zmienianie działań i analizowanie rezultatów. Jest to jedna z dróg wiodących na szczyt. Jeśli nie masz analitycznego umysłu badacza to ta droga może zaprowadzić cię na manowce.
    2. Skorzystać z doświadczeń innych – jeśli jest ktoś kto jest dla ciebie wiarygodny, przeszedł już przez eksperymenty i jest gotów podzielić się z tobą swoim doświadczeniem. Najlepiej, by to były doświadczenia wielokrotnie potwierdzone.

Wybór należy do ciebie – My proponujemy ci nasze rozwiązania

Jeśli:

  1. Dopiero zaczynasz treningi lub je planujesz
  2. Jeśli trenujesz dłużej ale robisz co jakiś czas dłuższą przerwę
  3. Kiedyś trenowałeś i wracasz na siłownię po latach
  4. Zamierzasz tylko poprawić wydolność siłową.

 Mamy propozycję dla ciebie

Pokażemy ci jak przygotować swój organizm do wyczynowego treningu. Tak, bo od pewnego momentu (kiedy po pierwszym “spontanicznym” odzewie mięśnie zatrzymują swój wzrost) budowanie większych, lepszej jakości mięśni wymaga podejścia zbliżonego do wyczynowego. Oczywiście ktoś, kto chce być zawodnikiem musi poświęcić więcej czasu, energii i środków finansowych.

Działanie organizmu ludzkiego jest doskonałe, w tym sensie, że jeśli zna się reakcje w nim zachodzące, można osiągnąć zamierzony efekt ale tylko wtedy kiedy zrobi się co trzeba i jak trzeba.

By osiągnąć pożądane zmiany (przyrost sprawności i wielkości mięśni), to już trzeba tylko TO ROBIĆ

Najważniejsza jest wizja

TO DODATKOWE ŹRÓDŁO TWOJEJ MOTYWACJI

Wyobraź sobie, że wiesz co i jak robić, masz dokładnie ustalony plan działań i co? Teraz już musisz mieć tylko jasną wizję CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ!

Oczywiście, wiem, że jeśli jeszcze to czytasz, to interesuje cię poprawa twojej sylwetki czy wydolności.

Wybierz sobie, który rodzaj sylwetki może cię inspirować

Jeśli wybrałeś z dolnego rzędu to nie czytaj dalej a rób to co mówią reklamy w mediach :(
Jeśli wybrałeś z pierwszego rzędu sięgnij po nasz kurs Trening kulturystyczny wprowadzający” i nabierz rozpędu w przemienianiu własnego ciała.

 , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *