Górne

superserie

Superserie

Metoda dla zaawansowanych Superseria polega na wykonywaniu ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśni bezpośrednio po sobie, bez przerwy wypoczynkowej. Oznacza to np. po wykonaniu uginania przedramion ze sztangą przejście bezpośrednio do "francuskiego wyciskania", czyli połączenia w jednym podejściu ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniem na rozwój tricepsów. Takie wykonanie w jednej serii ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe,

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: 0

Superserie na przełamanie stagnacji

Co to jest superseria Superseria to wykonanie ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśniowe, jedno po drugim bez przerwy wypoczynkowej. Często w niektórych publikacjach spotyka się błędne używania tej nazwy na określenie ćwiczeń wykonywanych na jedną grupę mięśniową. Już Joe Weider uporządkował nazewnictwo w treningu kulturystycznym i prawidłowo według nomenklatury treningu siłowego taką serię złożoną z 2 czy

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: 0

Superserie

Z tego artykułu dowiesz się jak możesz przełamać zastój w rozwoju mięśni, np ramion, nóg, klatki piersiowej oraz mięśni najszerszych grzbietu. Metoda ta polecana jest tylko osobom zaawansowanym w treningu siłowym. Co to są superserie? Superseria to wykonanie ćwiczeń na antagonistyczne grupy mięśniowe jedno po drugim bez przerwy wypoczynkowej. Często w niektórych publikacjach spotyka się błędne

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych  Tematy: 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *