Górne

    Podstawy kulturystyki

    Główne błędy przy odchudzaniu

    Jeśli twoim zamiarem jest zredukowanie nadmiarów tkanki tłuszczowej, to sprawdź czy nie popełniasz któregoś z błędów. One mogą decydować o odniesieniu sukcesu lub porażki. 1. Bardzo niska kaloryczność codziennego menu W pierwszej fazie powoduje szybką utratę masy ciała, ale jest to przede wszystkim utrata masy mięśniowej. Ograniczenie przesadne ilości kalorii w codziennej diecie prowadzi do zmniejszenia

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: 0

    Podjąć decyzję o treningu na siłowni

    Nie wystarczy chcieć Jestem uczulony na zwrot "bardzo bym chciał, ale...". Muszę jednak dodać, że chodzi mi tu o sytuacje kiedy ktoś tak mówi i nie ma realnych przeszkód by to chcenie zrealizować, a on tylko tak kokietuje swojego słuchacza, podając bzdurne przeszkody. Wierzę, że słowa mają swoją moc i nie chodzi mi o żadną

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: 0

    Niebezpieczne połączenia suplementów

    Niezbędna suplementacja Jak mówi ogólnie znana sentencja – sport to zdrowie. Każdy z nas o tym słyszał i zna rolę aktywności fizycznej w prewencji wielu chorób. Warunki dzisiejszego środowiska, a także sama fizjologia ruchu w połączeniu z wizją idealnego ciała sprawia, że z jednej strony chcemy przyjmować suplementy diety aby wzmocnić i rozszerzyć efekty ćwiczeń,

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

    Równowaga w suplementacji

    W tym artykule chcę zwrócić uwagę na jeden z problemów związanych z suplementacją. Staje się dzisiaj moda na suplementy diety i jest ich coraz większa oferta. Tym bardziej trzeba wiedzieć co i dlaczego się przyjmuje oraz jak jeden składnik przyjmowany w nadmiarze może zaburzyć równowagę w organizmie. Równowaga najważniejsza W przyrodzie wszystko dąży do zachowania

    ... czytaj dalej

    Dieta, Podstawy kulturystyki, Suplementacja  Tematy: , , 1

    Witamina D, czyli dlaczego chorujemy częściej na wiosnę

    Rola dla organizmu Witamina D ostatnio stała się popularniejsza od każdego innego składnika żywieniowego. Z całą pewnością możemy zacząć mówić o „modzie na witaminę D”. Jest to niewątpliwie związane z jej wielokierunkowym pozytywnym działaniem na organizm człowieka. Ale przejdźmy do rzeczy. Witamina D, jest substancją, którą możemy pobierać zarówno z pokarmem (jej dobrymi źródłami są: ryby

    ... czytaj dalej

    Artykuły dla kobiet, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

    Dlaczego mam słabe efekty na siłowni

    Przyczyny słabych efektów treningowych Na rozmiar efektów zmagań ze sztangą ma wpływ wiele czynników. W tym artykule przyjrzymy się tym elementom od strony popełnianych błędów. Może takie podejście pomoże ci w wykryciu błędu jaki ogranicza twoje postępy w pracy nad wymarzoną sylwetką. Posłużymy się dwiema planszami w celu wizualizacji tematu Jakie możesz robić błędy Omówimy

    ... czytaj dalej

    Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Błędy w treningu kulturystycznym cz. 2

    W tym artykule dalej będzie o błędach w treningu kulturystycznym. Wielu trenujących nie zdaje sobie sprawy, że właściwa kolejność i trzymanie się schematu treningu może stanowić o tym, że efekty są marne. Ważne elementy każdego treningu Każdy trening powinien składać się z trzech części: części wstępnej, czyli rozgrzewki treningu właściwego zakończenia, czyli wyciszenia organizmu Poniższy

    ... czytaj dalej

    Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Błędy w treningu kulturystycznym cz. 1

    Ograniczenie efektów treningowych Prawie wszyscy trenujący popełniają pewne błędy w treningu na sylwetkę, które obniżają efekty ich wysiłków. Jednym z najważniejszych błędów jest brak wyznaczenia precyzyjnych celów, jakie oczekuje od chodzenia na siłownię. Zwykle taka osoba odpowiada, że chce być lepiej zbudowana ale nie potrafi precyzyjnie określić co to dla niej oznacza i jak pozna, że

    ... czytaj dalej

    Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Kiedy trening siłowy może szkodzić

    Siłownia dla rozważnych i systematycznych Trening siłowy może być najlepszym sposobem na uzyskanie wspaniałej sylwetki i zachowanie wzorowej sprawności i zdrowia. Poza wzmocnieniem wszystkich grup mięśni może nastąpić poprawa sprawności układów: ruchu krążenia oddechowego nerwowego wydzielania pokarmowego Niemniej trzeba pamiętać o tym, że działanie treningu zależy od zachowań osoby trenującej. Podobnie jak lekarstwo, trening siłowy

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *