Górne

ćwiczenia rozciągające

Jak pozbyć się bólu kręgosłupa

Ból kręgosłupa dotyka większości osób. Czasami bywa chwilowy ale czasami dokucza już ciągle. Przyczyn jego może być wiele. Niektóre wymagają interwencji lekarza specjalisty ale w niektórych przypadkach możemy pomóc sobie sami. Warto wiedzieć jakie podjąć działania by pozbyć się bólu kręgosłupa lub uzyskać ulgę. Jeśli ból nie jest tak dokuczliwy, że musimy się natychmiast udać

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Plecy  Tematy: , , 1

Niewłaściwa kolejność ćwiczeń na siłowni

Takie zestawy grożą urazami Układając plan treningowy, powinno się wziąć pod uwagę jaki wpływ na organizm ma bezpośrednio wykonanie ćwiczenia. Czasami nie zastanawiamy się nad tym, że kiedy wykonujemy podciąganie się na drążku, zwłaszcza z dodatkowym obciążeniem, to kręgosłup podlega rozciąganiu. Chociaż nie widać tego gołym okiem, bo przecież nie przybyło nam wzrostu, to jednak

... czytaj dalej

Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , , , 38

Ćwiczenia rozciągające a wady postawy

Wady postawy i zwyrodnienia Jeśli mięśnie nie są wystarczająco elastyczne, wówczas zbyt szybko zużywają się stawy. Z kolei kręgi nie znajdujące się w odpowiedniej odległości od siebie, zrastają się i mogą im grozić liczne zwyrodnienia oraz wady postawy. Jeżeli niewłaściwie trenujesz, nie stosując odpowiednich ćwiczeń rozciągających, możesz nabawić się poważnych kontuzji. Weźmiemy na przykład młodzieńca,

... czytaj dalej

Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , , 2

Rozciąganie w treningu kulturysty

Kiedy, jak i czy warto się rozciągać Jest to niezwykle ważny temat jeśli myślimy o ładnych mięśniach i dobrej sprawności całego organizmu. Ryszard Rećko wyjaśnia różne wątpliwości jakie występują w pytaniach wielu trenujących. Możemy rozciągać się przed treningiem ale tylko lekko a po treningu można to robić w pełni. Nigdy nie prosimy nikogo o dociskanie

... czytaj dalej

Artykuły dla kobiet, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , 0

Wpływ ćwiczeń rozciągających na organizm

Rozciągasz się - zmniejszasz ryzyko kontuzji Gibkość – to zdolność ciała do wykonywania ruchów z dużą amplitudą. Poprawia się ją poprzez odpowiednie ćwiczenia rozciągające. Stosowane w rozgrzewce przed właściwym treningiem pozwalają zwiększyć elastyczność mięśni i ścięgien, a co za tym idzie zakres ruchu w poszczególnych stawach. Pozwala to nie tylko lepiej rozgrzać mięśnie ale i zapobiec

... czytaj dalej

Artykuły dla kobiet, Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , , 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa: