Górne

Rozciąganie w treningu kulturysty

Kiedy, jak i czy warto się rozciągać

Jest to niezwykle ważny temat jeśli myślimy o ładnych mięśniach i dobrej sprawności całego organizmu.

Ryszard Rećko wyjaśnia różne wątpliwości jakie występują w pytaniach wielu trenujących.

Możemy rozciągać się przed treningiem ale tylko lekko a po treningu można to robić w pełni.

Nigdy nie prosimy nikogo o dociskanie a wykorzystujemy siłę bezwładności.

Zobacz co ci grozi jeśli nie stosujesz właściwie ćwiczeń rozciągających

 , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *

Więcej w ćwiczenia rozciągające, rozciąganie, rozciąganie po treningu
Wpływ ćwiczeń rozciągających na organizm

Rozciągasz się - zmniejszasz ryzyko kontuzji Gibkość – to zdolność ciała do wykonywania ruchów z dużą amplitudą. Poprawia się ją poprzez...

Zamknij