Górne

Wróg nr 1 rozwoju mięśni

Wrogiem nr 1 twojego rozwoju są nieumiejętne zmiany lub ich brak w planie treningowym.
To główny problem jaki został wskazany w wysłanej ankiecie do użytkowników serwisu TrenerOK.
 
Posłuchaj dlaczego tak jest.
leszek-komp
http://pliki.trenerok.pl/images/stories/audio/strefa-treningu/co-sie-dzieje-w-organizmie.mp3
Teraz wiesz dlaczego możesz uzyskać krótkotrwały efekt powiększenia jakiegoś obwodu – organizm gromadzi w mięśniu głównie glikogen i wodę, które potrzebne są do wykonania pracy. Jeśli tej pracy wykonywał ostatnio więcej – więcej gromadzi (na wypadek kolejnej potrzeby wykonania pracy w postaci treningu siłowego). Na zewnątrz objawia się to jako większy odwód.
Ale kiedy sobie trochę odpuścisz albo zaczniesz trenować bardzo niesystematycznie to obwody wrócą do “starej” normy. Trwalszy efekt uzyskuje się dopiero po ok. 180 dniach systematycznego i przemyślanego treningu. I do tego wszystkich zachęcamy.
 , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa: