Górne

    “Piłowanie jednorącz”

    Bardzo skuteczne ćwiczenie na rozwój mięśni najszerszych grzbietu demonstruje trener Ryszard Rećko. Wielką zaletą tego ćwiczenia jest to, że kręgosłup znajduje się w odciążeniu. Zatem można je bezpiecznie wykonać po uprzednim wykonaniu np podciągania na drążku.

    Ćwiczenie to skutecznie pobudzi mięśnie najszersze grzbietu, gdy podczas wykonania uwaga zostanie skoncentrowana na tym by ruch był wykonywany mięśniami pleców a nie bicepsami. Najlepiej “traktować w tym ćwiczeniu ramiona jak sznurki”, które służą jedynie do utrzymania sztangielki.

    Tekst z filmu

    Ryszard Rećko prezentuje ćwiczenie tzw. „piłowanie jednorącz”.

    Bardzo dobrze, kiedy wykonujemy to ćwiczenie w pozycji izolowanej tzn. pochylamy tułów do przodu opierając się ręką bądź na łokciu ramienia wolnego i wykonujemy to ćwiczenie zwracając uwagę żeby ruch był zapoczątkowany z mięśnia najszerszego a nie z bicepsu. Sztangielki nie przyciągamy do klatki piersiowej, tylko przyciągamy w rejon biodra.

     ,
    Nie ma jeszcze komentarzy.

    Dodaj komentarz

    Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *

    UWAGA: WSZYSTKIE KURSY

    TERAZ 35% TANIEJ

    Więcej w ćwiczenia na miesnie plecow
    Trening mięśni najszerszych grzbietu na wyciągu

    Plecy w trapez Zarówno podciąganie się na drążku, jak i ściąganie drążka wyciągu do klatki piersiowej, czy do karku, świetnie...

    Zamknij