Górne

trening poranny

Trening wczesno-poranny redukuje tkankę tłuszczową

Trening poranny, tuż po obudzeniu jest najskuteczniejszy jeśli zależy nam na redukcji tkanki tłuszczowej. Dotyczy to głównie treningu siłowego, gdyż właśnie praca z obciążeniem powoduje największy wyrzut hormonu wzrostu, który właśnie powoduje pozyskiwanie energii przez organizm, z zasobów tkanki tłuszczowej. https://www.youtube.com/watch?v=kNBM5F__pAI Treść filmu: Ryszard Rećko: Wczesno-poranny trening siłowy stosujemy w celu redukcji tkanki tłuszczowej przy

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych, Ryszard Rećko, Strefa treningu  Tematy: , , 4

Trening poranny

Najlepsza pora na trening Jeśli tylko jest taka możliwość, to trening siłowy powinno wykonywać się rano, najlepiej tuż po obudzeniu. Należy jednak podjąć kilka ważnych działań, by zoptymalizować jego efekty. Ważne działania by zoptymalizować efekty treningu porannego: Powinny to być godziny poranne - najlepiej między 6 - 8 rano. To najczęściej są naturalne godziny kiedy

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: , , 44

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *