Górne

    kobieta-ze-sztangielka

    W tym dziale można znaleźć artykuły, które poruszają treści przydatne dla kobiet pracujących nad sylwetką.

    Trening siłowy, w połączeniu z odpowiednią dietą, jest, naszym zdaniem, najefektywniejszą drogą prowadzącą do wymarzonej sylwetki także dla przedstawicielek płci pięknej.

    Panie nie powinny obawiać się nadmiernego rozwoju umięśnienia, gdyż w ich przypadku, kilkunastokrotnie niższy poziom testosteronu, w naturalny sposób ogranicza przyrosty masy mięśniowej.

    =======================================================

    Zakwaszenie organizmu

    Zakwaszenie organizmu – jak rozpoznać i jak sobie z nim radzić? Gdy nie zastanawiamy się co jemy i jak żyjemy, w pewnym momencie możemy zauważyć, że nasz organizm zachowuje się nie tak jak byśmy tego chciały. Przyczyną złego funkcjonowania naszego organizmu może być jego zakwaszenie, czyli zachwianie równowagi kwasowo-zasadowej polegające na obniżeniu wartości pH naszej

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Stabilność emocjonalna

    Wahania nastroju? Nasza psychika potrzebuje regeneracji! Nie zawsze mamy tyle energii, ile byśmy chciały. Bardzo często po prostu nie chce nam się czegoś zrobić. Mamy wrażenie, że cały świat po kawałku wali nam się na głowę. Dołek? Chandra? Depresja? Wczoraj pełne sił i gotowości do działań, dziś jak balonik, z którego zeszło powietrze. Czy to

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Czy trenować kiedy boli kręgosłup

    Poniżej umieszczam artykuł i rozmowę z trenerem Ryszardem Rećko, dotyczącą naszych działań, kiedy dotyka nas uraz kręgosłupa. Dla nas kobiet najpopularniejszą dolegliwością jest spłycona lordoza odcinka szyjnego i lekarze stosują 2 podejścia do takiej sytuacji. Jedno, ostrożne - polecają oszczędzać się i w efekcie unikać aktywności fizycznej i drugie - podjąć ćwiczenia siłowe, mające na celu

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Przyprawy sprzymierzeńcami zdrowia

    Zapewne każda z nas, w swojej kuchni, dla polepszenia smaku przygotowywanych przez nas potraw, stosuje przyprawy i zioła. Czy wiecie, które z nich, poza podkreśleniem smaku i aromatu, poprawiają również funkcjonowanie naszego układu trawiennego? Lista ziół, które działają leczniczo i ułatwiają pracę żołądka, jest dość długa. Zawierają one także witaminy i minerały, a więc dobrze

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Suplementy w odchudzaniu

    W jednym z pierwszych artykułów wspomniałam, że aby poprawić swoją sylwetkę i skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów, najlepiej zadziałać kompleksowo. Elementami tegoż kompleksu są: dieta ćwiczenia suplementacja zabiegi kosmetyczne Dziś pragnę przybliżyć temat suplementów. Obecny rynek zalewa nas wieloma środkami pomagającymi spalić zbędną tkankę tłuszczową. Który jest najlepszy? Który zadziała najszybciej i najskuteczniej? Nie ma

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Co szkodzi naszemu zdrowiu

    Ciekawostki rujnujące nasze zdrowie Hałas Jak bardzo lubimy odgłosy natury – śpiew ptaków, szum morza lub górskiego potoku? To nasz organizm domaga się ucieczki od codziennego hałasu cywilizacji. Jest oczywistym, że nagły, duży hałas może uszkodzić słuch. Ale również codzienny hałas, na który jesteśmy narażeni może powodować stopniowe ubytki słuchu. Organizm odbierający codzienny hałas reaguje: podniesieniem

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Metody na płaski brzuch

    Marzenie każdej z nas Patrzymy na zgrabne dziewczyny w telewizji, w krótkich spodenkach i skąpych topikach, które dumnie prezentują swoje jędrne ciała i płaskie brzuchy. Jakie wtedy nam się nasuwa zdanie? Też tak chcę wyglądać! Też chcę mieć taki brzuch! Większość z tych pań to dziewczyny jeszcze przed 30-tką, które najczęściej ciąże mają jeszcze przed

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Indeks glikemiczny

    Co to jest indeks glikemiczny? Indeks glikemiczny IG określa szybkość zwiększenia stężenia cukru we krwi po spożyciu 50 gram produktów węglowodanowych w porównaniu ze zwiększeniem, jakie następuje po spożyciu tej samej ilości czystej glukozy. Im wyższy Indeks glikemiczny danego produktu, tym szybszy wzrost cukru we krwi po jego spożyciu i tym gwałtowniejszy wyrzut insuliny, która

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Jak przyjemnie “spalać kalorie”

    Chcąc spalić kalorie, często i zupełnie niepotrzebnie nastawiamy się na duży wysiłek fizyczny. Pragniemy się spocić, zmęczyć, doprowadzić by serce waliło nam jak młot. Taki fizjologiczny stan naszego organizmu wcale nie świadczy o tym, że zrobiłyśmy kawał dobrej roboty aby pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Dobrze trzymająca się nas, choć nie chciana, tkanka tłuszczowa zacznie

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Kontrola kilogramów i obwodów ciała

    Chcę mniej kilogramów na wadze! Chcę mniej centymetrów w obwodach! Nie zadręczajmy się tymi myślami zbyt często. Oczywiście, jest to wasz i mój cel, ale droga do tego celu rozpoczyna się od poprawy samopoczucia, od wiedzy co i jak można jeść aby móc cieszyć się z posiłków. Co i jak ćwiczyć aby osiągnąć zadowalające nas

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Idealny trening na spalanie tkanki tłuszczowej

    Ogólne zasady treningu na redukcję tkanki tłuszczowej Często zastanawiamy się jakie warunki, dotyczące treningu, muszą być spełnione by nasza zbędna tkanka tłuszczowa spalała się jak najszybciej. Jest kilka zasad, które mogą nam w tym pomóc: Trenujemy na czczo, najlepiej w ciągu pół godziny od porannego przebudzenia – nasz organizm jest ubogi w węglowodany i dzięki

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Poprawiamy wygląd ramion

    Ładne ramiona Triceps, trójgłowy ramienia, firanki, mięsień hello . To zapewne nie wszystkie określenia tylnej części ramienia, które nam kobietom po 40tce zaczynają przeszkadzać. Czy jest na nie jakiś sposób, by wyglądały lepiej? By nie wisiały jak przysłowiowe firanki gdy podniesiemy ręce na przywitanie kogoś znajomego wołając: hello! Oczywiście, że jest. Zwiotczenie omawianych mięśni wynika

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Porządkujemy dietę

    Nie ma "diety cud" Mam nadzieję, że tak jak ja jesteście gotowe na kolejne zmiany. Dziś zajmijmy się tym, co robimy codziennie, czyli jedzeniem. Wierzcie mi, nie ma żadnej diety cud. Nie nastawiajcie się na rozpoczęcie jakiejkolwiek drastycznej diety. Efekty oczywiście będą, ale w postaci utraty wody, tkanki mięśniowej, w gorszych przypadkach zniszczone nerki, zepsuta

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

    Jak dobrze wyglądać po 40-tce

    Konsekwencje braku konsekwencji Nie jestem dobrze wysportowaną, szczupłą, młodą dziewczyną. W zeszłym roku przekroczyłam magiczną 40tkę i patrząc w lustro chce mi się płakać. Wiem, sama doprowadziłam do takiej sytuacji. Nie jestem chora, nie przyjmuję hormonów, od których mogłabym przytyć. Co jest więc przyczyną mojego niezadowolenia z posiadanego ciała? Myślę, że nie jestem tu oryginalna

    ... czytaj dalej

    Tagged   | Leave a comment

      Jedna odpowiedź do

      1. nita173 13 lipca 2015 w 22:21 #

        Wreszcie coś przystępnego dla kobiet! Przystępnego i trafiającego w sedno naszych babskich kompleksów, problemów mniejszych i większych. Tak trzymać! :)

      Dodaj komentarz


      Zaprojektowane przez Klienter.pl


      Kulturysta

      6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

      Pobierz teraz poradnik gratis!

      Dowiesz się…

      • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
      • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
      • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


      Wpisz Imię: *
      Wpisz Email: *