Górne

Wzmacniamy grzbiet i uchwyt z Janem Łuka

Jan Łuka nie stosuje ćwiczeń, które doprowadzają do dysharmonii w sylwetce lub w sile.

Jeśli oglądałeś kiedyś zawody strongman, to zapewne zwróciłeś uwagę na to, że używają oni często pasków przy martwym ciągu. Efektem tego jest często taki widok, że wielkie wzrostem i masą chłopisko podnosi wielkie ciężary w martwym ciągu używając pasków, by “dowiązać się” do gryfu. Ale kiedy nie może użyć tych pomocy, to nagle przegrywa w tej konkurencji z siłaczem z wagi półciężkiej … No może nie byle jakim siłaczem bo 18 – krotnym mistrzem Polski ale ważącym o 50 kg mniej…Zobacz sam

Strongman jest bardzo widowiskową dyscypliną, ale wielu się zastanawia gdzie jej bliżej, do sportu czy do cyrku. Oczywiście nie zrozum mnie źle, sam bardzo lubię zmagania tych prawdziwych siłaczy, ale kryteriów sportowych one do końca nie spełniają.

Janek proponuje ci ćwiczyć uchwyt przy treningu grzbietu. Dołącz to ćwiczenie do repertuaru a zyskasz na wszechstronności.

 , , , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa:
 

Więcej w ćwiczenia na miesnie plecow, ćwiczenia ze sztanga, ćwiczyć uchwyt, martwy ciąg, mocny uchwyt
Ćwiczymy grzbiet z “Żelaznym Janem”

Wzmacniamy dolną fazę martwego ciągu Jan Łuka był rekordzistą świata w martwym ciągu. Do dzisiaj uznaje martwy ciąg za najważniejsze...

Zamknij