Górne

Wyciskanie sztangi od brody leżąc na ławce skośnej w górę

Bardzo dobre ćwiczenie na rozwój mięśni trójgłowych ramion.

Ważne uwagi:

zacznij od małych ciężarów by dobrze przygotować nadgarstki

  • kąt ławki 40 – 45 stopni do poziomu
  • uchwyt na szerokość ok. 25 – 40 cm,

 

Treść filmu

Jan Łuka: Skutecznym ćwiczeniem na tricepsy jest wyciskanie sztangi na skośnej ławce, w wąskim uchwycie 25 cm. Zarówno wąski uchwyt, jak i skos powodują, że pracują głównie tricepsy, a tylko nieznacznie klatka piersiowa. Na początek wykonujemy rozgrzewkę, a następnie 5 serii po 5 powtórzeń. Ciężary nakładamy bardzo duże, tak żeby z trudnością wykonywać 5 powtórzeń. Po wykonaniu tych serii, zmniejszamy ciężar o 10 – 20 kg i wykonujemy jeszcze 2 serie do “maxa”|.

W tym momencie triceps jest już bardzo dobrze wyćwiczony.

Nadgarstki trzymamy prosto, sztangę prowadzimy na brodę i wracamy do wyprostu. NIE ZAPOMINAMY O ODDYCHANIU!

 , , ,

Trackbacki/Pingbacki

  1. Jaki trening na biceps i triceps jest najskuteczniejszy | TrenerOK - kulturystyka amatorska profesjonalnie - 4 lutego 2014

    […] Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie leżąc (najlepiej na ławce skośnej głową w górę) […]

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa:
 

Więcej w ćwiczenia na triceps, ćwiczenia ze sztanga, ćwiczenie na triceps
Prostowanie ramion na wyciągu z linkami

Świetne ćwiczenie na boczne części mięśni trójgłowych ramion. Zastosowanie linki pozwoli uruchomić te włókna mięśni trójgłowych ramion, które przy ćwiczeniu...

Zamknij