Górne

trening na mase

3 dniowy trening na masę

Jeśli dopiero zaczynasz myśleć o zdobyciu efektowniejszej sylwetki, to pomogę ci zaplanować drogę do lepszego wyglądu i większej sprawności. Na początku powinieneś pomyśleć o powiększeniu masy mięśniowej. Ile razy w tygodniu trenować na masę Wiele argumentów przemawia za tym by wybrać 3 dniowy trening na masę. Oznacza to wykonywanie 3 treningów w tygodniu. Taka częstotliwość da

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , , , 7

Jak skutecznie budować masę mięśniową

Czy jesteś zadowolony z przyrostów masy mięśniowej? Recepta na to jak skutecznie budować masę mięśniową wydaje się prosta. Trenuj ciężko i wytrwale, jedz dużo mięsa, łykaj dużo proteiny. To wszystko święta prawda, ALE... wielu tak robi i nie rośnie zbyt szybko. Dlaczego nie rosnę tak jakbym chciał? Ano diabeł tkwi w szczegółach. Wiemy: ile potrzeba

... czytaj dalej

Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Podstawy kulturystyki  Tematy: , , , 0

Najważniejsze w programach treningowych

Układanie skutecznych programów treningowych opiera się na kilku ważnych zasadach jak: cel treningu determinuje dobór metod i ćwiczeń makrocykl powinien być podzielony na cykle sąsiadujące ze sobą cykle powinny różnić się znacząco każdy kolejny trening powinien być jakościowo lepszy To oczywiście podstawowe zasady. Obejrzyj dwa filmy omawiajace te problemy - wywiad z Ryszardem Rećko https://www.youtube.com/watch?v=YsQbDUyrAX4

... czytaj dalej

Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: , , , , , 1

Szczytowe napięcie mięśni

Zwiększ efekty treningu na masę Szczytowe napięcie mięśni jest bardzo ważnym elementem technicznym a tak rzadko się je wykonuje w polskich siłowniach. Włącz je do swojego treningu a zobaczysz postępy bo mięśnie zareagują przyrostem. Bądź wytrwały gdyż wcale nie jest to łatwe, wymaga dobrego czucia mięśniowego a to można wypracować. Taki trening też wymaga większej

... czytaj dalej

Strefa treningu  Tematy: , , 0

Podstawowe zasady treningu na masę

Instrukcja budowania dużych mięśni Teraz o 2 ważnych zasadach, które powinny być stosowane w treningu na masę. Stosuj wolne ciężary Kiedy używasz ciężar, którego ruch jest nie ograniczony i może odbywać się po dowolnych torach wtedy twoje mięśnie zaangażują się najbardziej. A właśnie o to chodzi. Musisz zdać sobie sprawę z tego, że pokonując jakiś

... czytaj dalej

Podstawy kulturystyki, Strefa treningu  Tematy: , , , , 1

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa: