Górne

Podnoszenie ramion w bok w leżeniu na ławce skośnej

Zadbaj o wszechstronny rozwój mięśni naramiennych

Przednie i boczne aktony barków pracują dość intensywnie we wszelkich wyciskaniach ciężarów. O tylny akton tej grupy mięśni trzeba zadbać specjalnie, poprzez odpowiednie ćwiczenia. Można tu zastosować ćwiczenia izolowane, bo łatwiej jest się skupić wtedy na pracy małego, tylnego aktonu mięśni naramiennych.

By grupa mięśniowa rozwijała się, warto wykonywać różną formę stymulacji, czasami izolowane ćwiczenie. By było to efektywne wymaga dobrej koncentracji i może poprawić wtedy tzw. czucie mięśniowe.

 

Tekst z filmu

Jan Łuka: Należy zadbać o wszechstronny rozwój mięśni naramiennych. W przypadku prezentowanego ćwiczenia, leżąc na ławce skośnej, angażujemy tylko i wyłącznie tylne mięśnie naramienne.

Kładziemy się przodem czyli na brzuchu na ławeczce skośnej, bierzemy sztangielki nadchwytem lub tzw. uchwytem młotkowym. Unosimy ramiona w bok i możemy np. mieszać ruchy – seria z nadchwytem, potem seria z uchwytem młotkowym. Uzyskujemy w ten sposób bardzo dokładne przepracowanie tylnych mięśni naramiennych.

 , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa: