Górne

Ćwiczenie na tylne aktony mięśni naramiennych siedząc

Podnoszenie ramion w bok w opadzie siedząc

Bardzo ciekawe i efektywne ćwiczenie na “tylne barki”. Jest to w pewien sposób pośrednie ćwiczenie między wykonywanym w opadzie stojąc z pomocą tułowia a izolowanym na ławce. Wypróbuj sam, które ci bardziej odpowiada.

 

Tekst z filmu

Jan Łuka: Piękne i proporcjonalne barki są dopiero wtedy, gdy wszystkie 3 aktony są wytrenowane.

Bardzo skutecznym ćwiczeniem na tylne aktony jest unoszenie ramion w bok z pozycji siedzącej, oczywiście z obciążeniem sztangielkami. Siedzimy w lekkim pochyleniu do przodu i spod nóg unosimy zgięte ramiona z ciężarkami w bok.

Ćwiczenie bardzo skuteczne i dzięki temu, że można stosować większe obciążenie, angażuje przede wszystkim tylne aktony mięśni naramiennych.

 , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa:
 

Więcej w barki, ćwiczenia na barki, tylne aktony mięsni naramiennych
Podnoszenie ramion w bok w leżeniu na ławce skośnej

Zadbaj o wszechstronny rozwój mięśni naramiennych Przednie i boczne aktony barków pracują dość intensywnie we wszelkich wyciskaniach ciężarów. O tylny...

Zamknij