Górne

Martwy ciąg

Prawdziwa próba siły

Niezwykle ważne ćwiczenie, gdyż uruchamia produkcję hormonów anabolicznych i daje dużą siłę. Jan Łuka jest mistrzem w tym ćwiczeniu, opanował jego technikę do perfekcji i często nie może patrzeć jak źle wykonują go nawet czołowi strongmani. Dobre wykonanie techniczne jest w tym przypadku niezwykle ważne dla zachowania zdrowego kręgosłupa.

Nasze uwagi:

  • Ćwicz tylko po dobrej rozgrzewce ogólnej
  • Zrób też 2 – 3 serie rozgrzewkowe na 20 – 50% CM*
  • Trzymaj grzbiet, tzw. “koci grzbiet” grozi kontuzją
  • Ruch podnoszący wykonuj równomiernie, prostuj nogi i tułów jednocześnie
  • Gryf sztangi prowadź po nogach
  • Przed podnoszeniem napełnij płuca powietrzem w 40 – 60%objętości
  • Podnoszenie zakończ na wyprostowaniu, nie wypychaj bioder do przodu poza pion (grozi to kontuzją)

* CM – ciężar maksymalny, jaki jesteś w stanie podnieść w danym ćwiczeniu 1 raz w sposób prawidłowy

 , , , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *

Więcej w ćwiczenia na miesnie plecow, ćwiczenia ze sztanga, jan łuka, martwy ciąg, martwy ciąg technika wykonania
Przysiady ze sztangą na barkach

Najważniejsze ćwiczenie na masę Przysiady ze sztangą są niezwykle ważnym ćwiczeniem, nie tylko ze względu na rozwój mięśni czworogłowych ud....

Zamknij