Górne

Kilka opinii o kursach

“Witam wszystkich, Mój staż treningowy to 3 lata. Trenowałem i trenuję według różnych mniej lub bardziej sprawdzonych planów treningowych. Od kilku tygodni, kiedy przypadkiem wpadłem na stronę TRENEROK wszystko się zmieniło. Myślałem, że mam wiedzę, po zakupieniu kilku programów oraz diety na masę okazało się, że te trzy lata może nie poszły na marne ale doradcy w siłowni mają pojęcie jak lekarz o sadownictwie. Bardzo profesjonalnie opisane plany poparte filmami instruktażowymi.

Dziękuję Panowie, że jesteście, …”

Pozdrawiam MARIUSZ
“Witam,
w Państwa serwisie zakupiłem następujące kursy: jak zdobyć efektowny sześciopak, dieta zgodna z grupą krwi, kurs dotyczący wyciskania leżąc ( z Janem Łuką) oraz spotkanie online z Ryszardem Rećko.

Ze wszystkich zakupów jestem bardzo zadowolony, odpowiada mi forma kursów, zakres wiedzy oraz przykłady praktycznego wykorzystania tej wiedzy. Jestem absolwentem AWF oraz wykwalifikowanym instruktorem kulturystyki, jednak bardziej ufam ludziom, którzy osiągnęli wiele w sporcie i chcą teraz się tym podzielić, niż teoretykom z tytułem doktora bądź profesora powielającym często już przestarzałe albo zupełnie bezpodstawne teorie.

Jestem ogromnym fanem Państwa serwisu, …”
Pozdrawiam Adrian

Jeśli chodzi o opinie waszych produktów, to oczywiście jest to wiedza w 100% przydatna i bardzo dobrze przekazana.
Pierwszy kurs – dieta wg grupy krwi – stosuje się do tabel miesiąc czasu i schudłem 7 kg,( bez żadnych ćwiczeń) także chyba to mówi samo za siebie.
drugi kurs – trening wprowadzający – zaczynam jutro z tym startować, także efektów jeszcze nie ma, ale wskazówki są przydatne – jakie ćwiczenia i jak wykonywać.”

Wojciech

“Witam! Chciałem podzielić sie moimi odczuciami po zakupionych kursach i wdrożeniu rad zamieszczonych na waszej stronie. Zawsze myślałem że im więcej tym lepiej przecież tak mówił Burneika a sam sprawdziłem i okazało sie że porady zawarte w “jak skutecznie…..” gdzie proponujecie max 2 ćw na jedną grupę w 3-4 seriach świetnie sie sprawdza powiem więcej osiągnąłem 2 razy większe efekty niż kiedy robiłem jak Burneika mówił po 4 ćwiczenia na każdą grupę, teraz mam więcej czasu trening robie krótki ale hardkorowy max 60 min i to wystarcza.
Zacząłem pić więcej wody czego wcześniej nie robiłem. Wypijam 300-400 ml na 10 wagi ciała i od razu czuje sie lepiej, lepsza regeneracja i w ogóle lepiej się czuje. Drodzy użytkownicy i początkujący nie słuchajcie Burneiki tylko Rećki a lepiej na tym wyjdziecie sam sprawdziłem i efekty są zadowalające.”

Pozdrawiam Dawid

Komentarze są zamknięte.

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *