Górne

Trenuj plecy by dużo wyciskać

Mistrzowie muszą szukać głębiej – ukryte rezerwy

Jan Łuka pokazuje ćwiczenie na plecy, które pośrednio może przyczynić się do poprawienia rekordu w wyciskaniu leżąc. Okazuje się, że trenując mięśnie antagonistyczne można przyczynić się do usprawnienia koordynacji mięśniowo-nerwowej obu grup mięśni.

Najlepsza dla sprawności naszego ciała jest wszechstronność w rozwoju. Wszelka asymetria zaburza pracę stawów oraz koordynację i wpływa to bezpośrednio na osiągane wyniki oraz zmniejsza odporność na kontuzje.

 , , ,
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa:
 

Więcej w ćwiczenia na miesnie plecow, ćwiczenia ze sztanga, jak uchronić się kontuzji
Pół-skłony tułowia ze sztangą na barkach

Obudowujemy pancerz ochronny dla kręgosłupa https://www.youtube.com/watch?v=SEpIQRgbhes

Zamknij