Górne

Dobre śniadanie na dobry początek

Pierwszy posiłek dnia

To jak zaczniemy dzień, często decyduje o tym czy go zaliczymy do udanych. Tak jest także w sferze zdrowia i osiąganych celów u osób pracujących nad sylwetką.

Po przerwie nocnej, w czasie której w organizmie odbywa się wiele intensywnych procesów regeneracyjnych, trzeba dostarczyć ważne składniki, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Oczywiście ktoś może to robić byle jak przez wiele lat i twierdzić, że się dobrze czuje. Ale do czasu…

Reakcja na niedobory

Organizm człowieka jest skonstruowany fenomenalnie i potrafi funkcjonować poprawnie dość długo, mimo lekkomyślności właściciela – kiedy może, tworzy zapasy niezbędnych substancji (np. witaminy B12 w wątrobie na kilka lat). Jednak każdy zapas się kiedyś wyczerpuje, jeśli nie jest uzupełniany. Nie będę się tu rozwodził nad tym co się może potem wydarzyć. Powiem krótko – zacznie chorować.

Prawidłowa ocena – dopiero z perspektywy odpowiedniego czasu

By móc ocenić czy dany rodzaj działań, choćby dotyczących odżywiania się, jest dobry i skuteczny dla zamierzonych celów, potrzeba perspektywy co najmniej kilku lat. I taką możliwość mamy gdy spojrzymy na ludzi w zaawansowanym wieku, którzy pewne rzeczy wykonują ciągle tak samo – wtedy ocena ich działań jest miarodajna.

Zacznijmy od podpatrzenia jednego z naszych trenerów – Ryszarda Rećko

Nieco inne śniadanie zjada Jan Łuka – zatem teraz zapraszam na śniadanie z Janem Łuka

Kilka wspólnych cech obu posików:

  1. Każdy z nich spożywa wszystkie niezbędne składniki dla organizmu
  2. Skoro te posiłki są kompletne i spożywane regularnie to mają wielki wpływ na formę. Jan Łuka (64 lata) bije rekordy Guinnessa, Ryszard Rećko (62 lata) imponuje cały czas niespożytą energią i witalnością.
  3. Produkty zawarte w posiłkach każdego z w/w trenerów są dopasowane do grupy krwi.
 , , ,

2 odpowiedzi do Dobre śniadanie na dobry początek

  1. HardcorowyKowal 5 marca 2014 w 20:59 #

    ja też jem samą jajecznicę i dodaje do niej rodzynki lub daktyle lub suszone śliwki. Sama jajecznica ciężka do zjedzenia. A wy co dodajecie?

  2. tompson2 10 marca 2014 w 12:01 #

    Witaj, ja dodaję pomidory pokrojone w kostkę i obrane ze skórki oraz pokrojoną dużą szczyptę natki zielonej pietruszki.
    Takiej jajecznicy nie solę, a dodaję “kolorowego pieprzu”.

Dodaj komentarz

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Imię:
*
Email:
*
(Antyspam) Wpisz cyfrę dwa:
 

Więcej w co powinien zawierać posiłek kulturysty, dieta dla zdrowia, dieta na mase miesniowa
Posiłek potreningowy

Najważniejszy posiłek w dniu treningowym Nie możesz go zlekceważyć jeśli poważnie myślisz o efektach. Posiłek po treningu powinien zawierać wszystkie...

Zamknij