Górne

Ćwiczenia przydatne w technice “na górę” cz.2

Ćwiczenie z użyciem wyciągu

6-krotny mistrz Polski Andrzej Głąbała pokazuje bardzo wartościowe ćwiczenie, bardzo pomocne by poprawić swoją skuteczność w czasie walki na rękę, zwłaszcza przy technice “na górę”

 

Treść filmu

Andrzej Głąbała prezentuje kolejne ćwiczenia do techniki “na górę”.

Ćwiczenie wykonujemy na 3 poziomach. Zaczynamy od poziomu górnego, czyli mocujemy pas do linki mniej więcej na poziomie barków. Ważny jest uchwyt pasa. Zakładamy pas na kciuk, pas prowadzimy wierzchem dłoni, ściskamy dłoń w tzw. zamek, stajemy za nieruchomą przeszkodą opierając na niej łokieć ćwiczonej ręki, druga ręka podobnie jak przy siłowaniu trzyma uchwyt. Nadgarstek zginamy do siebie i przyciągamy linkę pozostawiając przedramię w tej samej pozycji, a ciągniemy całym barkiem i grzbietem, w ostatniej fazie przekręcając nadgarstek.

Na niższym poziomie (na wysokości klatki piersiowej) stosujemy tę samą technikę, zmienia się nam tylko kąt ciągnięcia linki i obciążenie wydaje się większe.

Najniższy poziom ustawiamy na wysokości pasa. Wykonujemy ten sam ruch odczuwając coraz większy opór ze względu na kąt napiętej linki w stosunku do naszego nadgarstka.

Zalecamy w każdej pozycji 10 – 12 powtórzeń w 4 – 5 seriach. 

 , ,

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Kulturysta

6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

Pobierz teraz poradnik gratis!

Dowiesz się…

  • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
  • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
  • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *

Więcej w armwrestling, ćwiczenia do techniki na górę
Ćwiczenia przydatne w technice “na górę” cz.1

Wzmacniamy górę nadgarstka Andrzej Głąbała pokazuje podstawowe ćwiczenia przydatne dla zawodników walczących techniką "na górę". Oczywiście rozwijają one świetnie zginacze...

Zamknij