Górne

    Ramiona

    biceps-o-udo

    Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o udo

    Rozwiń szczyty bicepsów Ważne elementy skutecznego wykonania ćwiczenia: Staraj się prowadzić sztangielkę blisko tułowia Ruch opuszczający powinien być wolniejszy niż podnoszący W górnym położeniu wykonuje się napięcie szczytowe mięśnia Podnoszenie może być wykonywane bardzo powoli jak i dynamicznie (bardzo szybko) https://www.youtube.com/watch?v=H4HhpUFbFZE Treść filmu: Uginanie przedramienia z łokciem opartym o udo polega na tym, że ruch

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , , 0

    Jaki trening na biceps i triceps jest najskuteczniejszy

    Z tego artykułu dowiesz się: Jakie są najlepsze ćwiczenia na masę bicepsów i tricepsów Jakie zestawienia grup mięśniowych są najlepsze, czyli poznasz zasadę rozdzielności grup mięśniowych Jakie ćwiczenia na biceps i triceps są najskuteczniejsze? Prawie wszyscy trenujący wiedzą, że najlepszymi ćwiczeniami na biceps i triceps są: Uginanie ramion ze sztangą stojąc Uginanie ramion ze sztangielkami

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Podstawy kulturystyki, Ramiona  Tematy: , , , , , , , , 0

    Wyciskanie sztangi od brody leżąc na ławce skośnej w górę

    Bardzo dobre ćwiczenie na rozwój mięśni trójgłowych ramion. Ważne uwagi: zacznij od małych ciężarów by dobrze przygotować nadgarstki kąt ławki 40 - 45 stopni do poziomu uchwyt na szerokość ok. 25 - 40 cm, https://www.youtube.com/watch?v=utHTR6CXOuo   Treść filmu Jan Łuka: Skutecznym ćwiczeniem na tricepsy jest wyciskanie sztangi na skośnej ławce, w wąskim uchwycie 25 cm.

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , , 1

    Prostowanie ramion na wyciągu z linkami

    Świetne ćwiczenie na boczne części mięśni trójgłowych ramion. Zastosowanie linki pozwoli uruchomić te włókna mięśni trójgłowych ramion, które przy ćwiczeniu z użyciem drążka w ogóle mogą nie brać udziału. Pamiętaj, że poszczególne włókna mięśniowe kurczą się na 100% albo wcale. Fizjolodzy oceniają, że trudno jest w pojedynczym ćwiczeniu uruchomić ich więcej niż 20%. https://www.youtube.com/watch?v=qkvYT4KsnvI   Jan Łuka:

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , 0

    Prostowanie ramion podchwytem na wyciągu

    Zastosowanie odwrotnego uchwytu pozwala uruchomić inne włókna mięśniowe tricepsów jak podczas nachwytu. https://www.youtube.com/watch?v=KtygzujktsY   Teks z filmu: Jan Łuka: Kolejnym ćwiczeniem na tricepsy jest ćwiczenie na wyciągu, do którego stoimy tyłem, dłonie trzymamy podchwytem i opuszczamy przedramiona w dół. Wykonujemy 6 serii po 10 powtórzeń z dużym ciężarem. Ręce wzdłuż tułowia, uchwyt na wysokości klatki

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , 0

    Ćwiczenie na bicepsy z cheatingiem

    Zwiększ skuteczność ćwiczeń na bicepsy o 15% Janek Łuka pokazuje jak można zastosować metodę aktywnego opuszczania w treningu bicepsów. Tzw. trening ekscentryczny, czyli taki, kiedy zdecydowanie ważniejszy jest ruch negatywny czyli nie podnoszenie a opuszczanie ciężaru. Pozwala nam użyć większych obciążeń i jeszcze bardziej zwiększyć intensywność treningu. Metoda zalecana dla zaawansowanych. Podnosząc ciężar możemy wspomóc

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , , , , , 0

    Uginanie przedramion ze sztangą trzymaną podchwytem stojąc

    Podstawowe ćwiczenie na bicepsy Nasze uwagi: Najlepiej użyć prostego gryfu - można wykonać to ćwiczenie większym ciężarem i bardziej efektywnie, masz możliwość zmieniania szerokości uchwytu Możesz użyć też gryf łamany - uzyskasz inny kąt ustawienia nadgarstków i zaangażujesz inne włókna mięśniowe Dbamy o stabilizację sylwetki - spinamy brzuch, grzbiet, pośladki Ruchy oszukane tylko dla zaawansowanych

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , , , 0

    Francuskie wyciskanie sztangi leżąc

    Ważne ćwiczenie na tricepsy Ćwiczenie to jest ważne z tego powodu, że pozwala wyrobić czucie mięśniowe w mięśniach trójgłowych ramion. Wyciskanie francuskie wykonywane w pozycji leżącej na ławeczce ogranicza możliwości wykonywania różnych przyruchów do minimum, dlatego łatwiej skupić się na pracy tricepsów. Polecane szczególnie początkującym. Nasze uwagi: Można stosować małpi chwyt pod warunkiem opanowania techniki

    ... czytaj dalej

    Ramiona  Tematy: , , , 1

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *