Górne

    Filmy instruktażowe

    W naszych filmach:

    Skupiliśmy uwagę na szczegółach dotyczących wykonania poszczególnych ćwiczeń wskazówki oparte są na kilkudziesięcioletnich doświadczeniach naszych mistrzów i trenerów

    Przebywając wiele lat na salach treningowych, dobrze wiemy, że nawet ćwiczenia podstawowe, najbardziej popularne, ćwiczący często wykonują w różny sposób nawet od strony techniki ruchu czy uchwytu przyrządu. Organizm człowieka jest niezwykły, zdolny zaadoptować się do różnych warunków. Dlatego też wielu z Was może wykonywać niektóre ćwiczenia inaczej niż my proponujemy i mieć dobre efekty.

    Najcenniejszą wiedzę zdobywa się przez wytrwałość

    Niemniej jednak włożyliśmy największą staranność by pomóc Wam dostrzec zagrożenia płynące z zastosowania niektórych technik, które są niestety, często dość popularne oraz pokazać optymalne najbezpieczniejsze techniki wykonania poszczególnych ćwiczeń. Opierają się one na wieloletniej praktyce zawodniczej (osobistej) i trenerskiej naszych mistrzów.

    Jeżeli jesteś początkującym, namawiamy Cię usilnie do zastosowania dokładnie naszych instrukcji. Mamy przekonanie, że będzie to najkorzystniejsze dla Ciebie, niezależnie czy trenujesz dla zdrowia czy z ambicjami na starty w zawodach. Naszym celem w dziale “Filmy instruktażowe” jest pomóc Ci wyrobić właściwe nawyki treningowe a w innych częściach serwisu znajdą się materiały dotyczące Twojej motywacji, wypracowania metod obserwacji swojego organizmu oraz diety.

    Jeżeli jesteś zaawansowanym, to wierzymy, że tym bardziej docenisz zawarte tu treści merytoryczne. Jeżeli niektóre elementy wykonujesz inaczej, to nie upieramy się, że my mamy absolutną rację. Do Ciebie należy wybór jak będziesz dalej trenował. Namawiamy Cię jednak do przeanalizowania naszych propozycji dotyczących treningu.

    Wszystkich Was, niezależnie od stopnia zaawansowania w treningu siłowym, namawiamy do zadawania pytań i dzielenia się uwagami poprzez panel FAQ.

    Z góry uprzedzamy, że odniesiemy się tylko do wybranych Waszych wpisów, a część z nich opublikujemy i ustosunkujemy się do nich.

    Z góry też przepraszamy tych z Was, którym nie udzielimy bezpośrednio odpowiedzi. Niemniej jednak prosimy byście szukali naszego stanowiska w innych wpisach w panelu FAQ, bo będziemy starali się porządkować problemy według tematów i nie ciągnąć tego samego wątku w różnych miejscach serwisu. Chcemy, aby był to serwis uporządkowany w swoich treściach, a co za tym idzie przyjazny dla wszystkich jego użytkowników.

    Zespół serwisu www.trenerOK.pl

    Czy można ustrzec się choroby Alzheimera

    Objawy, kiedy się martwić Każdemu z nas zdarza się zapomnieć kupić mleko czy nie pamiętać gdzie położyło się klucze. Lecz co w momencie kiedy te problemy zaczynają się nasilać? Bardzo często okazuje się, że właśnie takie są pierwsze oznaki choroby Alzheimera i najczęściej zostają bagatelizowane. Choroba Alzheimera została opisana po raz pierwszy w 1906 roku

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Strefa treningu, Suplementacja  Tematy: , , 0

    Utrzymać wagę po odchudzaniu

    Jest wiele metod na to jak obniżyć wagę ciała, ale ważniejsze dla trwałego sukcesu jest znaleźć sposób na to jak tę nową wagę utrzymać. Prosta reguła odchudzania Obojętnie ile chcemy schudnąć 2 – 3 kilogramy, czy 10 lub więcej, zasada jest prosta: ilość wszystkich kalorii dostarczonych musi być niższa niż ilość wszystkich kalorii zużywanych przez organizm. Inaczej mówiąc,

    ... czytaj dalej

    Dieta, Strefa treningu  Tematy: 0

    Jak trenować efektywniej

    W tym artykule pokazuję drogę do lepszych efektów jakie może dać trening na siłowni. Zawiera on kolejną krótką relację wideo z konsultacji z trenerem Ryszardem Rećko. Tym razem głównym bohaterem będzie Marcin, który przemierza 750 km w jedną stronę by wykonać trening w towarzystwie naszego doświadczonego eksperta. Warto zobaczyć dlaczego taki dystans nie jest dla Marcina

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla zaawansowanych, Ryszard Rećko, Strefa treningu  Tematy: 0

    Jak dbać o formę po 50-tce

    Najważniejsze by się chciało Czesław (56 l.), podopieczny Ryszarda Rećko, od kilkunastu lat mieszka na stałe w Norwegii. Trenuje od najmłodszych lat różne sporty, a ulubione jego aktywności to ćwiczenia siłowe i jazda na rowerze. Mniej więcej rok temu podjął decyzję, że chce jeszcze poprawić znacząco swoją formę. Ot, taki głód życia... I uświadomił sobie,

    ... czytaj dalej

    Kulturystyka dla osób powyżej 45 lat, Kulturystyka dla zaawansowanych, Strefa treningu  Tematy: , 0

    Kazeina – czy na pewno tak dobra jak ją reklamują?

    Nie naśladuj ślepo Spotkałem wielu naprawdę "dużych" kulturystów, którzy zachwalali kazeinę jako najlepsze białko do budowania masy. Rzeczywiście przyjmując kazeinę rośnie się na wadze dosyć szybko. Ale czy sylwetka poprawia się tak jak tego pragniemy? Tu już są wątpliwości. W poniższej rozmowie z trenerem Ryszardem Rećko poruszam ten temat. https://www.youtube.com/watch?v=l3xCY1NvLJc Każdy kto myśli o swoim

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Wchłanianie wody

    Jak zwykle ważne są szczegóły Czy wiesz, że wypijając dużo wody możesz się odwodnić? Wydaje się to absurdalne, ale jeśli wypijesz w krótkim czasie dużo wody to możesz nawet doprowadzić do omdlenia  a w skrajnych przypadkach do śmierci. Prawdziwe historie Śmierć matki 5 dzieci Kobieta, która próbowała schudnąć, stosując restrykcyjną dietę, wypiła za dużo wody

    ... czytaj dalej

    Dieta, Strefa treningu  Tematy: 0

    Wchłanianie witamin i minerałów

    Rosnący problem Najlepszym źródłem witamin i minerałów jest żywność najwyższej jakości, czyli wyprodukowana według ekologicznych receptur i nie przetwarzana. Problem w tym jest taki, że i tak dzisiaj taka żywność ma znacznie mniej potrzebnych ludziom substancji niż kilkadziesiąt lat temu i stale się pogarsza. Oznacza to dla nas stałą troskę o to by wybierać najlepsze

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Jak przyswajamy białko z posiłków

    Skomplikowane procesy By zasilić nasze mięśnie w białko musi zajść kilka procesów. Najpierw potrzebujemy spożyć produkty zawierające białko. Najlepszymi źródłami białka są produkty pochodzenia zwierzęcego: mięso, jaja, produkty mleczne i ryby. Potem w żołądku i w jelicie cienkim zajdzie proces trawienia, czyli rozłożenia białek zawartych w posiłku, na substancje proste, czyli na aminokwasy. Dopiero aminokwasy

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: , 0

    Sześciopak to nie wszystko

    Ułożenie narządów Kiedy narządy wewnętrzne są ułożone optymalnie, nie ma zatorów spowodowanych źle trawionym pokarmem, czy choćby uwięzionych pęcherzyków gazów, to czujemy się świetnie i funkcjonujemy wzorowo. Najczęściej jednak jest tak, że kiedy dokładnie zbadamy swój brzuch to okaże się, że wykryjemy pewne zgrubienia, napięcia i bolesne miejsca. Te miejsca mogą być oznaką lub źródłem

    ... czytaj dalej

    Strefa treningu  Tematy: , 0

    Czy mleko jest dobre

    Wzbudza kontrowersje Mleko krowie dostępne w sklepach ma skrajnie różne opinie co do przydatności dla człowieka. Kilkanaście lat temu miała miejsce wielka kampania reklamowa, w którą zaangażowane były znane osoby. Jej hasło głosiło: "Pij mleko będziesz wielki". Wtedy nastała moda na rozdawanie dzieciom w szkołach porcji mleka. Panowała wtedy "poprawna politycznie" opinia o niezastąpionych walorach mleka.

    ... czytaj dalej

    Dieta  Tematy: 0

    Zaprojektowane przez Klienter.pl


    Kulturysta

    6 Sprawdzonych Sposobów Na Poprawę Sylwetki w 60 Minut

    Pobierz teraz poradnik gratis!

    Dowiesz się…

    • Jakie są metody treningowe i do jakiego celu je stosować?
    • Jak ważne są odpowiednie zmiany ilości powtórzeń?
    • Jak ustrzec się nieprzewidzianych urazów?


    Wpisz Imię: *
    Wpisz Email: *